آرشیو سایر اخبار

عملیات بازی‌دراز؛ از دفاع جانانه از شهر تا شهادت و شهامت یاران

عملیات «بازی‌دراز» نماد مقاومت، حماسه آفرینی‌ها، رشادت و سلحشوری‌های رزمندگان دلاور اسلام برای دفاع از مرزهای غیرت و شرف کشورمان است که در اردیبهشت سال ۱۳۶۰ منجر به آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز از چنگال نیروهای متخاصم بعثی شد.

تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با عنایت به ارایه تضمین نامه پرداخت مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات به ایثارگران معزز در بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته میسر شد و در همین راستا نیز فرایند اعطای تسهیلات مذکور در انتهای سال گذشته آغاز شد.

ساختار‌های داوطلبانه مانند جهاد سازندگی باید باقی بماند

«قاضی‌زاده هاشمی» با تأکید بر این‌که جهاد سازندگی سرمایه هنگفتی بود که باید قدر آن دانسته شود و ساختار‌های داوطلبانه مثل جهاد سازندگی باید باقی بماند، گفت: جهاد در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید احیا شود؛ زیرا ما نیاز اساسی برای توسعه مردمی‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

روایتی از یک فتح شیرین در بازی دراز

اگر عراقی‌ها موفق می‌شدند شهر (سرپل ذهاب) را بگیرند آن‌وقت، هم دستاورد‌های بازی دراز از دست می‌رفت و هم عقبه ما بسته می‌شد و ما به محاصره کامل عراقی‌ها می‌افتادیم.

اعطای بیش از ۲۸۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران

رضایی با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی به هشت هزار ایثارگر در شهرستان‌های تهران گفت: در سال گذشته دوهزار و هشتصدو هشتاد فقره تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق شاهد به ایثارگران واجدالشرایط در شهرستان‌های استان تهران پرداخت شد.

شهید «شفیع‌زاده»؛ از سازمان‌دهی تیپ کربلا تا کمک به تقویت توان موشکی ایران

زمانی آقای طهرانی مقدم در آبادان، به‌عنوان نیروی آقای شفیع‌زاده کار می‌کرد، اما بعدها در دوره فرماندهی آقای طهرانی مقدم در توپخانه، آقای شفیع‌زاده به‌ عنوان جانشین او فعالیت کرد. این به خلوصی که در جبهه بود برمی‌گشت.
1 صفحه
پربیننده ها