راهیان نور غرب و شمالغرب-62/ الوندی:

اقتصاد مقاومتی همچون جانفشانی شهدا برای حفظ استقلال کشور است

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان گفت: شهدا برای حفظ استقلال جانفشانی کردند و امروز اقتصاد مقاومتی نیز برای حفظ استقلال است.
کد خبر: ۹۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ - 10August 2016

اقتصاد مقاومتی همچون جانفشانی شهدا برای حفظ استقلال کشور است

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور غرب و شمالغرب، "علیرضا الوندی" مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان در جمع خبرنگاران جهاد رسانهای شهید رهبر اظهار داشت: راهیان نور یک فرهنگ خودجوش است که خانواده شهدا پس از فتح خرمشهر در سال 1361 بهوجود آوردند، و سپس مسئولان این کار را ادامه دادند و امروز راهیان نور نقش موثری در فرهنگسازی دارد.

وی ادامه داد: راهیان نور موثرترین عملیات فرهنگی در کشور است و موجب آشنایی مردم و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و چرایی جانفشانیهای ایثارگران و اینکه امروز چه باید کرد، میشود.

الوندی عنوان داشت: امروز دشمن از دروازهی فرهنگ و اقتصاد وارد شده است و به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است؛ از این رو رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 95 را سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری کردند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان خاطرنشان کرد: شهدا برای حفظ استقلال جانفشانی کردند و امروز اقتصاد مقاومتی نیز برای حفظ استقلال است. وابستگی اقتصاد کشور به نفت ضربهای به کشور است و با تغییرات قیمت نفت، کشور دچار مشکل میشود؛ لذا باید به اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر به تولیدات داخلی اهمیت ندهیم و واردات رونق یابد شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری و فساد در جامعه خواهیم بود. باید به دنبال تولید باشیم تا معیشت مردم بهبود یابد؛ در اینصورت مردم میتوانند مالیات پرداخت کنند، و پرداخت مالیات نیز موجب میشود که وابستگی به نفت و به بیرون از کشور کاهش یابد.

الوندی عنوان کرد: امروز اجناس خارجی با یکسوم قیمت داخلی و با کیفیت نامطمئن و نامناسب وارد کشور میشود. خانوادههای ایرانی باید از تولیدات داخلی حمایت کنند و به اجناس خارجی تکیه نکنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار