معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری؛

برای ساخت کشور و کمک به مردم باید مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر بخواهیم کشور را بسازیم و به مردم کمک کنیم باید مسئولیت ها را امانت الهی دانسته و در برابر کوچکترین مسائل و حرکت ها خود را در برابر خدا پاسخگو بدانیم.
کد خبر: ۹۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ - 08August 2016

برای ساخت کشور و کمک به مردم باید مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری امروز در شورای اداری استان و معارفه نخستین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این موضوع که باید مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم، اظهار کرد: مشکل عمده کشور پول، بودجه، مدیریت و تخصص نیست البته هرکدام در جای خود سهم دارداما مشکل اصلی این است که پست ها را امانت نمی دانند.

حجت الاسلام احمد مروی با بیان اینکه برای ساخت کشور و کمک به مردم باید در برابر کوچکترین مسائل و حرکت ها خود را در برابر خدا پاسخگو بدانیم، گفت: باید برای پیشرفت کشور مردم را جذب کرد و روحیه خدمت به مردم در بین مسئولان تقویت شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه اگر انسان از مادیات بگذرد می تواند مدیریت جهادی کند و اقتصاد مقاومتی را طراحی و اجرا کند، گفت: چنین انسانی می تواند با ایستادگی در برابر استکبار جهانی از حریم اسلام دفاع کند.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در این مراسم با بیان این موضوع که حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی یکی از چهره هایی است که همه امتیازات مدنظر اسلام را برای قبول یک پست و مسئولیت دارد، گفت: وظیفه ما این است که از حکم مقام معظم رهبری حمایت کنیم و کمک کنیم تا حجت الاسلام عبادی بتواند مسئولیت خود را به خوبی پیش ببرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر این موضوع که حجت الاسلام عبادی چهره ناشناخته ای نیست، گفت: ایشان از خانواده ای اصیل و با ایمان هستند و در بین مردم این استان به تقوا، دیانت، خدمت و خدمت گذاری شناخته شده اند و خانواده ایشان نیز در خدمت دین و دیانت بوده اند.

وی حجت الاسلام عبادی را یک انسان مومن با اعتقادات راسخ، باصفا، ولایتمدار، دلسوز و خدوم برشمرد و تصریح کرد: ایشان در زمانی که در مجلس شورای اسلامی خدمت می کردند از جمله کسانی بودند که روی بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری محکم می ایستادند و با قدرت دفاع می کردند.

حجت الاسلام تقوی با یادآوری این مطلب که حجت الاسلام عبادی یک خواسته شخصی حتی به اندازه خودکار در مجلس شورای اسلامی نداشتند، گفت: ایشان آنقدر مقید بودند که از امکانات مجلس به حد ضرورت استفاده می کردند و هیچ گاه هدیه ای از دستگاه های اجرایی را نپذیرفت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این سخن پیامبر بزرگوار اسلام که به کسی که دنبالو حریص پست است پستی ندهید، اظهار داشت: باید پست ها به امانت دار سپرده شود و شایسته سالاری مد نظر باشد

وی ادامه داد: حجت الاسلام عبادی یکی از چهره هایی است که همه امتیازات مدنظر اسلام را دارد و باید شکرگزار این نعمت بود.

سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی، در این مراسم گفت: مردم انتظاراتی از ایشان دارند و باید با کمک هم این انتظارات برآورده شود و همه دستگاههای اجرایی آمادگی همکاری با ایشان را دارند.

استاندار خراسان جنوبی به اشاره به سختی کار، مشکلات و دردسرهای ویژی دوره اولی ها گفت: باید شرایط برای اقدامات ویژه حجت الاسلام عبادی فراهم شود

پرویزی گفت: مردم انتظاراتی از ایشان دارند و باید با کمک هم این انتظارات برآورده شود و همه دستگاه های اجرایی آمادگی همکاری با حجت الاسلام عبادی را دارند.

وی با تاکید بر اینکه پذیرش این مسئولیت سخت است، ادامه داد: حجت الاسلام عبادی با همه مشکلات مردم آشنا هستند و دیگر نیازی به بیان آن نیست و امیدواریم موفق و سربلند باشید.

حجت الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند، در این مراسم ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام عبادی به نمایندگی ولی فقیه استان خراسان جنوبی از سوی ولی امر مسلمین، افزود: از قدیم مرید ایشان بودیم و از محضر ایشان بهره مند می شدیم و خوشحال هستیم این سید بزرگوار نصیب استان ما شده است.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: مشکلات حوزه های اقتصاد و فرهنگ دغدغه رهبر انقلاب است و امیدواریم همانطورکه در عرصه فرهنگ حجاب معنویت مردم بهتر شده است تلاش هایی برای رفع آسیب های دیگر شود.

وی با تاکید برا اینکه مدیریت زمان اصل پذیرفته شده است، گفت: ما تا جایی که برای استان مفید باشیم با افتخار به مردم خدمت می کنیم و اگر روزی ببینیم آنطور که باید نمی توانم خدمت کنم هیات علمی خود را منتقل کرده و کار خود را در قم و تهران دنبال خواهیم کرد.

امام جمعه ادامه داد: حوزویان و فرهنگیان خراسان جنوبی همه با کمال اخلاص مثل سرباز ولایت به نماینده ولی فقیه کمک می کنیم و تلاش خواهیم کرد آنطور که شایسته است وظیفه خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار