جوابیه آموزش و پرورش در باره خرید الکترونیکی کتابهای درسی

سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در راستای دولت الکترونیکی و با هدف نظارت نظام مند بر امر توزیع و فروش کتابهای درسی در سطح کشور و آموزش علمی دانش آموزان و خانواده ها با خرید اینترنتی از سال۹۴ راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ - 03August 2016

جوابیه آموزش و پرورش در باره خرید الکترونیکی کتابهای درسی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در خصوص « خرید الکترونیکی کتاب های درسی و چند پرسش» جوابیه ای را ارسال کرده است که بدین قرار است:

سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در راستای دولت الکترونیکی و با هدف نظارت نظام مند بر امر توزیع و فروش کتابهای درسی در سطح کشور و آموزش علمی دانش آموزان و خانواده ها با خرید اینترنتی از سال94 راه اندازی شده است.

در سامانه مذکور خدمات ثبت نام و پرداخت اینترنتی به دو روش انفرادی ( ثبت نام کتاب درسی توسط دانش آموز) و گروهی( ثبت نام کتاب درسی توسط مدرسه) فراهم شده است. در روش انفرادی دانش آموز پس ار ثبت نام در مدرسه و ثبت اطلاعات او در سامانه سناد برای سال تحصیلی 95-96 می تواند با کد ملی و شش رقم سمت چپ سریال شناسنامه وارد سامانه شود و بعد از مشاهده اطلاعات شخصی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی نسبت به تکمیل فرایند خرید اقدام نماید. در روش گروهی مدرسه می تواند برای دانش آموزانی که به هر دلیل سفارش انفرادی را ثبت نکرده اند فرایند خرید و پرداخت اینترنتی را به صورت گروهی تکمیل نماید.
منبع:قدس انلاین

نظر شما
پربیننده ها