فرمانده انتظامی زنجان:

تأمین امنیت اخلاقی تداوم راه شهیدان است

فرمانده ناجا در استان زنجان تأمین امنیت اخلاقی را تداوم راه شهدا دانست و گفت: عفاف و حجاب اصلی‌ترین پایه امنیت اخلاقی است.
کد خبر: ۹۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ - 14July 2016

تأمین امنیت اخلاقی تداوم راه شهیدان است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، سردار علیرضا صالحی با بیان اینکه رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی صرفا بر مبنای ایثار و فداکاری در قالب جانبازی و شهادت است، اظهار کرد: با مطالعه زندگینامه شهدا این مطلب را درک میکنیم که شهدا به موضوع حجاب و عفاف توجه ویژهای داشتند.

وی با بیان اینکه تداوم راه شهدا از مسیر عفاف و حجاب میگذرد، افزود: عفاف و حجاب اصلیترین رکن در امنیت اخلاقی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اگر امنیت اخلاقی از جامعهای گرفته شود بنیان آن جامعه از هم فرو میپاشد، بیان کرد: تأمین امنیت اخلاقی تداوم راه شهیدان است.

صالحی تصریح کرد: اصلیترین کانونی که در تکریم عفاف و حجاب در جامعه نقش اساسی دارد خانواده است. اگر خانواده بتواند در این امر مهم نقش چشمگیری داشته باشد بسیاری از مشکلات عفاف و حجاب در جامعه حل میشود.

وی با بیان اینکه امروز نگاه جهان اسلام به ایران است، اظهار داشت: ایران اسلامی با اندیشه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و با راهبردهای مقام معظم رهبری به قلعه رفیع فرهنگ عفاف و حجاب، ایثار و شهادت رسید.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه رمز سلامتی جامعه درتکریم و تحکیم عفاف و حجاب است، گفت: استان زنجان یکی از استانهای موفق در امر عفاف و حجاب است.

صالحی با اشاره به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: 28 دستگاه اجرایی در امر احیای عفاف و حجاب دخیل هستند.

نظر شما
پربیننده ها