با حضور مسئولان ورزشی قم صورت گرفت؛

بهره‌برداری از سالن پینگ‌ پنگ شهید زین‌الدین

سومین سالن اختصاصی رشته ورزشی تنیس روی‌میز قم با عنوان سالن شهید زین الدین با حضور مسئولان ورزشی در منطقه نوبهار قم رسما به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 10July 2016

بهره‌برداری از سالن پینگ‌ پنگ شهید زین‌الدین

به گزارش دفاع پرس از قم، سالن تنیس رویمیز مجموعه ورزشی شهید زینالدین در منطقه نوبهار جدیدترین سالن اختصاصی پینگ پنگ قم است که با پنج میز استاندارد پینگ پنگ در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افتتاح شد.

در آیین افتتاح این سالن که سومین سالن اختصاصی رشته تنیس رویمیز در استان قم محسوب میشود جمع زیادی از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران پینگ پنگ قم نیز حضور داشتند و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی اظهار کرد: قطعا با بهرهبرداری مطلوب از این سالن، رشد و توسعه تنیس رویمیز قم بیشتر از قبل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد سالنهای اختصاصی تنیس رویمیز قم به سه سالن افزایش یافت، تصریح کرد: سالن پینگ پنگ شهید رضا محمدی در مجموعه ورزشی تختی قم، خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی شهدای هفتمتیر و سالن تنیس رویمیز شهید زینالدین در حال حاضر سه سالن اختصاصی این رشته هستند که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار این هیأت قرار دارد و ما در تعامل با بخش خصوصی نیز به دنبال افزایش سالنهای این رشته هستیم.

منطقه نوبهار قم از مناطق محرومی است که در طول سال های دفاع مقدس چندین بار مورد حملاتی هوایی دشمن قرار گرفته است. این منطقه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب نموده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار