سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس:

تلاش داریم بهترین کارها را در خبرگزاری دفاع مقدس انجام دهیم

سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس گفت: اخلاص و صدق نیت را باید به عنوان سرلوحه کارها در نظر داشته باشیم و همت کنیم در دوره مسئولیتی بهترین عمل را داشته باشیم و همچون گذشتگان حرکات مثبتی انجام شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ - 10July 2016

تلاش داریم بهترین کارها را در خبرگزاری دفاع مقدس انجام دهیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ "سیدمجید هاشمیدانا" سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در مراسم تکریم مدیرعامل سابق خبرگزاری و معارفه خود که صبح امروز برگزار شد، بیان داشت: از حُسن اعتماد سردار دکتر کارگر ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برای انجام این مسئولیت تشکر میکنم و از برادرانی که در گذشته نیز مدیریت این مجموعه را بر عهده داشتند، کمال تشکر را دارم.

وی افزود: امیدواریم با پشتیبانیهای بنیاد، گامهای رو به جلو برداریم. پذیرفتن مسئولیت مانند دو امدادی است. تلاش ما باید این باشد که پرچم را با سرعت و دقت بیشتر به نفر بعدی برسانیم. این تلاش نیز منوط به همکاری همکاران گرامی است.

هاشمی دانا بیان داشت: اخلاص و صدق نیت را باید به عنوان سرلوحه کار در نظر داشته باشیم و همت کنیم در دوره مسئولیتی بهترین عمل را داشته باشیم و همچون گذشتگان حرکات مثبتی انجام شود.

سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس در پایان گفت: امیدواریم با همکاری سازمانها و معاونتهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بتوانیم گامی رو به جلو برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها