فاطمی:

خبرگزاری دفاع مقدس در حوزه مدافعان حرم رسانه‌ای پیشرو است

مدیرعامل سابق خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این خبرگزاری افتخار دارد که در حوزه مدافعان حرم به عنوان اولین رسانه در مراسم‌ها حضور دارد و در انتشار اخبار این حوزه پیشرو است.
کد خبر: ۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ - 10July 2016

خبرگزاری دفاع مقدس در حوزه مدافعان حرم رسانه‌ای پیشرو است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "سیدعباس فاطمی" مدیرعامل سابق خبرگزاری دفاع مقدس در آیین تکریم خود و معارفه مدیرعامل خبرگزاری که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: قریب به 18 ماه در خبرگزاری بودم. اگر کار در خبرگزاری با اخلاص صورت بگیرد مصداق آن جمله رهبر معظم انقلاب است که فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: قدر لحظات و ساعتهای حضور در خبرگزاری دفاع مقدس را باید دانست. در جمع خبرنگاران و کارکنان این خبرگزاری فردی نیست که انگیزههای انقلابی نداشته باشد و تمامی با عشق و علاقه کار میکنند.

فاطمی بیان کرد: اگرچه طی یک و سال نیم اخیر به دلیل کمبود بودجه تعداد نیروها کاهش یافت اما به لحاظ کمیت و کیفیت در فعالیتهای خبرگزاری تغییری ایجاد نشد. این خبرگزاری افتخار دارد که در حوزه مدافعان حرم به عنوان اولین رسانه در مراسمها حضور دارد و در انتشار اخبار این حوزه پیشرو است.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان، طرح افطاری ساده میهمان شهدا برگزار شد و در ایام برگزاری راهیان نور نیز خبرنگاران این رسانه در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به طور مستمر حضور داشتند.

مدیرعامل سابق خبرگزاری دفاع مقدس بیان کرد: امروز این خبرگزاری جایگاه خود را پیدا کرده است و نیازمند پشتیبانی و حمایت است تا مسیر ترقی و شکوفایی خود را طی کند. از همه کسانی که در طی این مدت همکاری کردند تشکر میکنم. خبرگزاری موفق شد سال گذشته رتبه دوم خبرگزاریهای تخصصی را کسب کند گرچه به لحاظ امکاناتی با سایر خبرگزاریهای تخصصی قابل مقایسه نیست.

فاطمی عنوان کرد: سایت جدید خبرگزاری نیز در حال آماده شدن است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید شاهد رونمایی از آن باشیم. فعالیت سرویس چندرسانهای نیز در این دوره تقویت شد و تولیدات خوبی صورت گرفت گرچه به لحاظ امکانات در مضیقه بودیم.

وی در پایان گفت: این 18 ماه را ثمربخشترین و موثرترین لحظات عمرم میدانم و تلاش کردم که مطالبات را رهبر معظم انقلاب اسلامی را طی دوره مدیریت خود در خبرگزاری پیگیری کنم.

خاطرنشان میسازد، سیدعباس فاطمی طی حکمی از سوی سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به عنوان مشاور رئیس بنیاد در امور رسانه انتخاب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار