سردار کارگر خبر داد؛

26 تیر؛ آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از 26 تیرماه آغاز می‌شود و مردم می‌توانند از 26 یادمان در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بازدید کنند.
کد خبر: ۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 09July 2016

26 تیر؛ آغاز اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر" رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور شعار امسال اردوهای راهیان نور را «ما آمادهایم» عنوان کرد و افزود: اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب در چهار استان ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی برپا میشود.

وی با بیان اینکه در این 4 استان، 26 یادمان شهدا وجود دارد، گفت: سال گذشته نزدیک به 2 میلیون نفر از این یادمانها بازدید کردند.
 
سردار کارگر با اشاره به اینکه آغاز اردوهای راهیان نور همه ساله از غرب کشور انجام میشود، افزود: امسال اردوهای راهیان نور در روز دهم اردیبهشت از منطقه بازی دراز آغاز شد و اوج این سفرها از 26 تیرماه همزمان با عملیات کربلا 2 شروع و تا روز عرفه در شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
 
وی درباره ویژگی مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اذعان داشت: ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی علاوه بر دوران دفاع مقدس قبل و بعد از جنگ تحمیلی هم درگیر ضد انقلاب بودند.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: هدف از رفتن مردم به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب، آشنا شدن با مجاهدتهای خاموش ساکنان آن دیار است.
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور افزود: بسیاری از هموطنان ما در این مناطق اهل سنت هستند که خود این موضوع باعث تقریب مذاهب شده است.
 
سردار کارگر تصریح کرد: برای اعزام کاروانهای راهیان نور تمام دستگاهها مسئولیت دارند ولی یکی از مهمترین دستگاهها بسیج است. همچنین مردم میتوانند بصورت شخصی نیز از این مناطق بازدید کنند.

وی افزود: افرادی که قصد سفر به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب را دارند میتوانند به شهرداریها، پایگاههای بسیج، دانشگاهها و مدارسی که اردوهای راهیان نور برپا میکنند، مراجعه فرمایند.
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در پایان خاطرنشان کرد: در اردوهای  راهیان نور  25 هزار راوی، 27 هزار خادم و 15 هزار مبلغ فعالیت دارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار