بمناسبت عید فطر صادر شد

اولین پیام رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر آزادی کامل سرزمین‌های اسلامی

سرلشکر محمد باقری به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی به مقامات کشوری و لشکری صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ - 04July 2016

اولین پیام رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر آزادی کامل سرزمین‌های اسلامی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی از سوی سردار سرلشکر محمد باقری خطاب به مقامات کشوری و لشکری صادر شد.

در این پیام آمده است: فطر تحفه و هبه الهی است که چون نعیمی عمیم از افلاک بر خاک نشینان قدرشناس شبهای بیداری و همنشینی با قرآن در فضیلت رمضان میبارد و شمیم لطف از نسیم رحمتش جان شیفتگان حق تعالی را صفا داده و دلهای مکدر را به آینه کرامت جلا میبخشد.

این پیام میافزاید: کروبیان نیز عالمیان را در سایه بال اقبال حضرت غفور گرفته و منشور قبولی به معراجیان اعطا میکنند. در این رنگینکمان الهی، پارسایی، تقوا و معرفت، شیرینترین دستاوردهایی است که به بار مینشیند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: انشاالله از اسرار رمضان و عید فطر بهره جسته و معرفت آن ما را به اسرار شریعت در جهت تقرب به حقیقت نزدیک سازد. فرا رسیدن عید سعید فطر بهار بیداری و عشق در بیکرانه راز و نیاز و نیل به محبوب و دیدار جمال دلآرای حضرت دوست بر شما و همکاران گرامیتان مبارک باد.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و خانواده محترمتان در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت شعاع پربرکت امام عصر حضرت مهدی (ع) عجلالله تعالی فرجه الشریف با زعامت نائب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای عزیز و همچنین سربلندی ملتهای اسلامی را در اعتصام به حبلالله، وحدت و پیروزی در برابر دشمنان اسلام و آزادی کامل سرزمینهای اسلامی از دست اشغالگران را از خداوند متعال خواستارم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر پاسدار محمد باقری

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار