در پیامی؛

سردار کارگر درگذشت فرزند شهید دادمان را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت «علی دادمان» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ - 02July 2016

سردار کارگر درگذشت فرزند شهید دادمان را تسلیت گفت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت "علی دادمان" را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بیشک غم فراق و از دست دادن جوانی مومن و شایسته چون علی دادمان در روز شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) نشان از دلدادگی و حب ولایت امیر مومنان(ع) و ارادت آن مرحوم به خاندان عصمت و طهارت است، بسیار سخت و طاقتفرسا خواهد بود.

مسلماً ثمره حیات و اجر و ثواب سالها تلاش، حماسه و خدمات فراوان شهید دادمان در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال حماسه و ایثار و سپس در مسئولیتهای خطیر سازندگی ازجمله وزارت راه و ترابری، داشتن فرزندانی برومند ازجمله مرحوم علی دادمان است که ادامهدهنده راه پرافتخار پدر شهیدشان در دفاع از ولایت و تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم و معزی شهید رحمان دادمان، از خداوند رحمان و رحیم، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) را برای مرحوم مغفور علی دادمان و صبر و اجر جزیل برای خانواده و سایر بازماندگان گرانقدر را مسالت مینمایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار