با حضور گسترده مردم و مسئولین :

تشییع باشکوه شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در نکا

با حضور گسترده مردم و مسئولین تشییع باشکوه شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در نکا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ - 21June 2016

تشییع باشکوه شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در نکا

به گزارش دفاع پرس از مازندران، با شروع صبح و از نخستین ساعات دسته دسته و گروهگروه از مردم مؤمن و ولایت مدار شهرستان نکا، از نقاط مختلف شهر برای تشییع سومین شهید مدافع حرم اهلبیت (ع) به سمت سپاه نکا محل تجمع تشییع این شهید بزرگوار حرکت کردند تا اجتماعی بزرگ برای تشییع حسین مشتاقی انجام شود.

امروز دوباره رنگ و بوی شهادت، نکا را فرا گرفت و مردم ما نشان دادند که عشق به شهید و شهادت برای آنان تمامی ندارد و به زمان و مکان خاص تعلق ندارد.

امروز وقتی پیکر پاک شهید حسین مشتاقی بر دستان مردم قرار گرفت تنها فریاد لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا زینب (س) بود که فضای نکا را که دو شهید دیگر مدافع حرم را در همین شهر تشییع کردند پر کرده بود و مردم نشان دادند که در مسیر شهدا استوارتر از گذشته گام برمیدارند.

پیکر پاک شهید حسین مشتاقی، سومین شهید مدافع حرم نکا، از مقابل سپاه نکا بر روی دستان مردم تشییع شد و با گذشتن از خیابان انقلاب و خیابان آرامگاه در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

شهید حسین مشتاقی، سومین شهید مدافع حرم نکا، متولد ۱۳۶۴و دارای دو فرزند دوقلوی دختر و پسر دوساله به نامهای امیرمهدی و نازنینزهرا است که در دومین اعزام خود به سوریه و بعد از گذشت حدود یک ماه از این اعزام، در ۱7 اردیبهشت ۹۵ با نقض آتشبس توسط تکفیریها، به همراه 12 رزمنده از لظکر 25 کربلا در خان طومان به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید حسین مشتاقی در چهلمین روز شهادتش روی دست مردم قدرشناس و همیشه در صحنه نکا و شهرهای اطراف  تشییع و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شد.

یادآور می شود شب گذشته مراسم وداع با این شهید بزرگوار با حضور باشکوه مردم در مصلای امام خمینی نکا برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار