همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع):

مراسم قرآنی ترنم وحی به یاد شهدا در بهشت رضا برگزار می ­شود

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم قرآنی ترنم وحی به یاد شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم در بهشت رضا برگزار می­ شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ - 19June 2016

مراسم قرآنی ترنم وحی به یاد شهدا در بهشت رضا برگزار می ­شود

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حسن کریمدادی مدیرعامل سازمان فردوسهای شهرداری مشهد در گفتگویی اظهار داشت: محفل انس با قرآن، فرصت ارزشمندی است تا مشتاقان و شیفتگان قرآن، ضمن خودسازی و بهرهگیری از فیض لایتناهی قرآن کریم و آشنایی بیشتر با کرانههای پیدا و ناپیدای معارف قرآن مجید، خویشتن را برای حضور سازنده و ارزنده در عرصه اجتماعی به ویژه فعالیتهای علمی و پژوهشی، آماده و مهیا کند.

وی در ادامه از برگزاری مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان بینالمللی قرآن کریم با عنوان "ترنم وحی" در نیمه ماه مبارک رمضان و روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و افزود: این مراسم معنوی در روزهای 31 خردادماه و اول تیرماه با حضور علاقهمندان برگزار میشود.

مدیرعامل سازمان فردوسهای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه محفل نورانی و معنوی انس با قرآن در حسینیه شهدا بهشت رضا (ع) و نمازخانه ساختمان اداری میثاق برگزار میشود، گفت: این محفل نورانی و معنوی با حضور جواد پناهی قاری بینالمللی، رضا عابدینزاده حافظ قرآن، اسحاقی قاری نوجوان و با مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت (ع)، قاآنی برگزار می شود.

کریمدادی ترویج فرهنگی و معارف اسلامی و بسط گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه را از اهداف برگزاری این مراسم معنوی برشمرد و تصریح کرد: این محفل انس با قرآن به یاد و نام شهدای دفاع مقدس، انقلاب و شهدای مدافع حرم برگزار میشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان شروع این مراسم بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با اهدای جوایز نفیس فرهنگی همراه خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها