مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

تحقق اقتصاد مقاومتی، اولویت بنیاد شهیدو امور ایثارگران است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، مهمترین اولویت بنیاد شهید وامور ایثارگران در سال جاری است.
کد خبر: ۸۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ - 13June 2016

تحقق اقتصاد مقاومتی، اولویت بنیاد شهیدو امور ایثارگران است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، رجبعلی راهی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف  رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی ، اقتصادی است که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.

 وی مدیریت منابع ارزی و مصرف، حمایت از تولید ملی و استفاده از همه ظرفیت های دولتی و مردمی را از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی در جامعه عنوان کرد و افزود: حضور مردم همواره رمز استقرار اقتصاد مقاومتی است و لازمه این حضور پرشور ، اعتماد به مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی است.

 مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس با بیان این که بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد خدماتی است که علاوه بر خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می پردازد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین اولویت بنیاد شهید وامور ایثارگران در سال جاری محسوب می شود.

راهی با تاکید بر این که بنیاد شهید وامور ایثارگران همواره پیرو منویات و مطیع فرامین مقام معظم رهبری است بیان کرد: در این زمینه اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سال جاری 8 راهکار کلان را دنبال می کند.

وی حرکت به سمت توانمند سازی نیروهای انسانی، طراحی و استقرار بودجه مبتنی بر عملکرد، بهینه سازی و اصلاح ساختار و فرآیندها ، تکمیل و توسعه زیر ساختهای الکترونیکی ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع، ارتقاء کیفیت خدمات ایثارگران، ارتقاء بهبود سلامت اداری بنیاد و گفتمان سازی در سیستم اطلاع رسانی بنیاد را از مهمترین راهکارهای بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ذکر کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار