مدیر کل بحران زنجان خبر داد:

اعزام 6 هزار زنجانی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مدیر کل بحران زنجان گفت: قرار است از استان زنجان 6 هزار نفر به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام شوند؛ که در این زمینه 129 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ - 28May 2016

اعزام 6 هزار زنجانی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، صفیالله کرامتی با اشاره به هماهنگیهای انجام شده برای اعزام زائران زنجانی به حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: قرار است از استان زنجان 6 هزار نفر به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه 129 اتوبوس برای اعزام زائران پیشبینی شده است، افزود: 6 اتوبوس کمکی نیز به همین منظور در نظر گرفتهایم.

مدیرکل بحران استان زنجان گفت: هماهنگیهای لازم در مورد اعزام زائران انجام شده است و دستگاههای مختلف استان نیز در این زمینه همراهی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه با سازمان صنعت و معدن در مورد برخی از هزینهها هماهنگیهایی انجام شده است، عنوان کرد: با شهرداری زنجان نیز هماهنگیهای لازم برای در اختیار قرار دادن دستگاههای سواری و آتشنشانی انجام شده است.

کرامتی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم برای استقبال از زائران پیاده که از استان زنجان عبور میکنند نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: از پنجشنبه هفته گذشته زائرانی از آذربایجان شرقی وارد استان شدهاند، فرمانداران در اینخصوص تدابیر لازم را در رابطه با استقبال، اسکان و تغذیه زائران اندیشیدهاند.

مدیرکل بحران استان زنجان اظهار داشت: با سپاه و هلال احمر هماهنگیهایی انجام شده تا افرادی که دورههای امدادگری دیدهاند را در اتوبوسها تجهیز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار