سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

امنیت کشور مرهون وجود سربازان است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آن چیزی که امروز امنیت ایران را تأمین و زمینه‌های پیشرفت علم و فناوری و سازندگی را فراهم کرده، وجود سربازان در اقصی‌نقاط کشور است.
کد خبر: ۸۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 18May 2016

امنیت کشور مرهون وجود سربازان است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در حاشیه هشتمین جشنواره جوان سرباز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که امروز امنیت ایران را تأمین کرده، ما را در میان اینهمه تهدیدات بزرگ به یک کشور امن مبدل ساخته، و زمینههای پیشرفت علم و فناوری و سازندگی را فراهم کرده، تا مردم با آرامش خاطر زندگی خوبی داشته باشند، وجود سربازان عزیزی است که در اقصینقاط کشور مشغول انجام وظیفه هستند.

وی افزود: هماکنون سربازان این مرز و بوم در ارتفاعات سرد غرب کشور و سرزمینهای گرم جنوب و نیز جزایر جنوبی و بهطور کلی در اقصینقاط کشور با فداکاری و عشق به اسلام، نظام، رهبری و عشق به سربلندی و عزت این مملکت در حال نگهبانی از دستاوردها و میراث بزرگ برجای مانده از آن نسل فداکار دوران دفاع مقدس و پاسداری از شکوه، استقلال، تمامیت ارضی و اعتبار بینالمللی ما هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: بنابراین سربازان در حقیقت نمونههای مجسم شخصیتهای فداکار، صداقت انقلابی، اخلاص، شجاعت و وفاداری، تعهد و دلسوزی هستند.

سردار سلامی در پایان گفت: انشاءالله اینها که آیندهساز فردای کشور هستند، پرچم عزت و سربلندی نسل فداکار گذشته را به دوش بگیرند، و تا افقهای بلند آینده پیش بروند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار