علی عسگری در مراسم تودیع و معارفه رئیس رسانه ملی:

باید از مقام عظمای ولایت تشکر کنم که به من اعتماد کرد

رئیس سازمان صداوسیما گفت: ابتدا باید از مقام عظمای ولایت تشکر کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم به زودی روزی را ببینم که به واسطه زحمات شما لبخند بر لب ایشان نشسته است.
کد خبر: ۸۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ - 17May 2016

باید از مقام عظمای ولایت تشکر کنم که به من اعتماد کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، علی عسکری در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صداوسیما گفت: ابتدا باید از مقام عظمای ولایت تشکر کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم به زودی روزی را ببینم که به واسطه زحمات شما لبخند بر لب ایشان نشسته است.

وی ادامه داد: از دکتر سرافراز هم تشکر می کنم که گام های موثری در این مدت برداشتند. سازمان صداوسیما یک سازمان بسیار با اهمیت و راهبردی برای نظام اسلامی است. امروز دنیای رقابت رسانه ای است و دنیای ارتباطات و رسانه هاست. رویارویی رسانه ها و نبرد رسانه ای بزرگ در دنیای امروز برقرار است و کسانی که رسانه های قدرتمندی دارند در میدان رقابت نیز موفق تر هستند. ملت ایران یک ملت بزرگ و برتر و مقاوم و قهرمان است که خدای متعال به آن این فرصت را داد که با راهنمایی امام خمینی تاریخ بزرگی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: شما ببینید که چه حجمی از خصومت و موارد رسانه ای که برای تخریب ملت ایران و جوان ها و خانواده های ملت ایران تلاش می کنند که فرهن و هویت ملت ایران را تغییر بدهند که نوعی انتقام جویی از این ملت بزرگ و مقاوم است. پاسخگویی به این تخریب ها بر دوش صداوسیما و تک تک آحاد صداوسیماست. من شاید کسی باشم که ادعا نکنم ولی صداوسیما را به خوبی می شناسم و عمق میدان آن را می شناسم. بسیار قوی، با ابهت است و در انسان هایی است که در جای جای این رسانه کار می کنند. از استودیو ها و تصویربرداری ها گرفته تا افرادی که فرستنده ها را آماده می کنند. شاید من خیلی در حوزه تولید عمیق نشده باشما اما عمیق می شوم و به یکایک کارکنان رسانه احترام می گذارم.

وی تصریح کرد: برای گسترش و غنای صداوسیما کمک کرده و اقدام می کنم. این بار بر دوش انسان های رسانه ای است و موجب افتخار و مباهات است و در همه حوزه ها قابل طرح است. چه کاری وظیفه ماست؟ عمق بخشی به تولیدات و دین باوری و مواجهه هوشندانه با موضوعات اجتماعی، نگاه کرامت آمیز به تولیدات، پاسخگویی به نیاز مخاطبان، تولید و انتقال و انتشار با کیفیت بالا و تصویر جمال زیبای ملت ایران به دست ماست.

علی عسکری ادامه داد: حمایت و پشتیبانی از به حرکت دراوردن هنرمندان عرصه رسانه و خلق آثار بزرگ فیلم ها و سریال های فاخر از ماموریت های رسانه ملی است. معنای رسانه ملی در همکاری و تعامل با قوای سه گانه است. حمایت قاطع از دولت محترم در دستیابی به اهداف نظام، پرهیز از سیاه نمایی های مرسوم، پرهیز از دو قطبی شدن جامعه، شکل دهی به مقاومت رسانه و کمک به دستیابی مردم ایران به اهداف خود از جمله اهداف رسانه ملی در دوره جدید خواهد بود.

در ادامه از سوی علی عسکری و معاونین سازمان هدایایی به سرافراز اهدا شد.

در این مراسم، چهرههای مختلفی نظیرعلی اکبر ولایتی، سردار نقدی، داوود میرباقری، نهاوندیان، علی دارابی، مسعد جعفری جوزانی، سیدمحمود رضوی،  تقدس نژاد، داریوش ارجمند، ایرج راد، محمد حسینی، حسن خجسته، بیژن نوباوه، سیدرمضانعلی موسوی مقدم، حسام الدین آشنا، محمد صالح علاء، سردار شیرازی، محسن رضایی و ... حضور دارند.

نظر شما
پربیننده ها