به همت خانه سرود انقلاب اسلامی

نخستین دوره آموزش مربیان سرود برگزار می شود

در این دوره اساتیدی چون مصطفی کمال پورتراب، شهرام مظلومی، رازمیک اوحانیان، مهدی شمس نیکنام و هادی آرزم حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 01July 2013

نخستین دوره آموزش مربیان سرود برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، با هدف ارتقای سطح علمی و هنری مربیان سرود در سراسر کشور، نخستین دوره آموزش و تربیت مربیگری سرود با حضور اساتید برتر کشوری برگزار خواهد شد.

در این دوره که به همت خانه سرود انقلاب اسلامی برگزار می شود، اساتیدی چون مصطفی کمال پورتراب، شهرام مظلومی، رازمیک اوحانیان، مهدی شمس نیکنام و هادی آرزم حضور خواهند داشت.

بنا بر اعلام خانه سرود انقلاب اسلامی، مربیان سرود علاقمند به شرکت در این دوره می بایست ضمن تماس با شماره های 88942485 یا 09100879005 پست الکترونیک خود را ارائه دهند تا فرم ثبت نام اولیه برایشان ارسال گردد.

علاقمندان همچنین می توانند به خانه سرود انقلاب اسلامی واقع در تهران، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک98، طبقه اول مراجعه کرده و یا درخواست خود را به نشانی تهران، صندوق پستی1499-14155 ارسال نمایند.

گفتنی است این دوره آموزشی پس از برگزاری آزمون سطح بندی، برای تمامی مربیان سرود علاقمند در سراسر کشور با حضور اساتید برجسته موسیقی و سرود برگزار خواهد شد. قبول شدگان در آزمون می توانند به صورت رایگان دوره کامل موسیقی را نزد اساتید فوق بگذرانند.

نظر شما
پربیننده ها