نفیسه السادات حسینی خبر داد

دوازدهمین جشنواره علمی دانشجویان ممتاز بسیجی مازندران برگزار می‌شود

مسئول علمی بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: دوازدهمین جشنواره علمی دانشجویان ممتاز و مبتکر بسیجی، شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های مازندران به همت سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶ - 10December 2013

دوازدهمین جشنواره علمی دانشجویان ممتاز بسیجی مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نفیسه السادات حسینی مطلق مسئول علمی بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: این جشنواره استانی هر سال به منظور کشف استعدادهای دانشجویان نخبه بسیجی، شاهد و ایثارگر استان برگزار میشود.
 
وی افزود: در طول برگزاری ۱۱ دوره این جشنواره شاهد ارائه طرحهای مهم تحقیقاتی، اختراعات و نوآوریهای بسیاری از سوی دانشجویان نخبه بسیجی، شاهد و ایثارگر استان بودهایم که توانستهاند در مرحله کشوری نیز افتخارات بسیاری را برای استان به ارمغان آورند.
 
مسئول علمی بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان اینکه این جشنواره با همکاری تمامی مراکز آموزش عالی استان و نهادهای متولی برگزار میشود، افزود: علاقهمندان میتوانند آثار خود را به پایگاه بسیج دانشجویی در دانشگاههای استان یا دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج دانشجویی ارائه کنند.
 
وی با اشاره به برگزاری هرساله این جشنواره در سطح استان خاطر نشان کرد: تجلیل از دانشجویان ممتاز، مبتکر و نو آور بسیجی شاهد و ایثارگر، معرفی الگوهای موفق و پرتلاش در بدنه بسیج به جوانان، شناسایی نخبگان علمی بسیجی، ارتقای بنیه علمی دانشجویان ممتاز بسیجی، تشویق و حمایت از دستاوردهای علمی –تحقیقاتی دانشجویان ممتاز بسیجی، ایجاد رقابت سالم علمی، تقویت روحیه پژوهش و تحقیق در جامعه دانشگاهی و دانشجویان بسیجی، تقویت روحیه خلاقیت و ابتکار و اختراع در بین بسیجیان از اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
حسینی با بیان اینکه این جشنواره همانند سال گذشته در دو بخش برگزار میشود، افزود: بخش ممتازین تحصیلی شامل شرط معدل و تحصیلات تکمیلی و بخش کارگروه شامل پنج زمینه مقالات علمی، طرحها و پروژههای تحقیقاتی، اختراع مجامع علمی و تألیف کتاب است.
 
مسئول علمی بسیج دانشجویی استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه در بخش کارگروهها، دانشجویان در یک بخش میتوانند شرکت کنند، گفت: طرحها و پروژههای تحقیقاتی، اختراع، مقالات علمی، تألیف کتب، مجامع علمی، ممتازین تحصیلی و پذیرفتههای مقاطع تکمیلی از جمله محورهای این جشنواره بوده و علاقهمندان میتوانند در مهلت تعیین شده آثار خویش را به این جشنواره ارسال کنند.
 
لازم به ذکر است، دوازدهمین جشنواره علمی دانشجویان ممتاز و مبتکر بسیجی، شاهد و ایثارگر دانشگاههای مازندران ۲۷ آذر ماه به همت سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها