فروش ویژه کتاب «زندگی زیباست» در سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی

کتاب «زندگی زیباست» اثر سیدعباس سیدابراهیمی پیرامون زندگی شهید سیدمرتضی آوینی به مناسبت سالروز شهادت این شهید والامقام به صورت ویژه به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۷۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ - 08April 2016

فروش ویژه کتاب «زندگی زیباست» در سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «زندگی زیباست» اثر سیدعباس سیدابراهیمی که دفتر نشر معارف منتشر شده به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی به صورت ویژه به فروش میرسد.

رهبر معظم انقلاب، اخیرا در سخنرانی نوروزی خود در اجتماع زائران و مجاوران حرم رضوی در تقدیر از شهید سید مرتضی آوینی و فعالیتهای هنری و انقلابی او فرمودند: «در زمینههای فرهنگی [هم] کاری که شهید آوینی پیشاهنگش بود و در این اواخر [هم] مرحوم سلحشور -که اینها پیشروان کار انقلابی در این کشورند- اینها را باید ترویج کرد، اینها را باید تقدیر کرد و نام اینها را باید گرامی داشت. کار انقلابی این است.»

در همین راستا، مؤسسه مسیر، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، به مدت محدود، «کتاب زندگی زیباست» را با 40% تخفیف در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. همچنین در این مدت محدود، هزینه ارسال این محصول به سراسر کشور رایگان است.

سید عباس سیدابراهیمی، در این کتاب که یکی از کتب جامع پیرامون زندگی سید مرتضی آوینی است، با روایتی داستانی، اما مستند و با استفاده از خاطرات و گفتوگوهای افرادی که با این اندیشمند و هنرمند برجسته انقلاب اسلامی مرتبط بودهاند، زوایای مختلف زندگی او را به رشته تحریر درآورده است.

چاپ دوم این کتاب، در 366 صفحه و با قیمت 13000 تومان توسط نشر معارف و با حمایت موسسه مسیر در اختیار اهالی فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی قرار گرفته است که در این مدت محدود، با 40% تخفیف و با قیمت 8000 تومان به فروش میرسد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار