ما آماده‌ایم- 83/ با حضور سردار کارگر؛

«استودیو بهاران» با رمز مبارک «یا زهرا» افتتاح شد

«استودیو بهاران» به دنبال افتتاح «رادیو بهاران»، عصر امروز پنج شنبه 20 اسفند همزمان با روز ملی راهیان نور با حضور سردار کارگر و سردار فرجیان زاده، با رمز مبارک یا زهرا سلام الله علیها افتتاح شد.
کد خبر: ۷۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ - 10March 2016

«استودیو بهاران» با رمز مبارک «یا زهرا» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «استودیو بهاران» به دنبال افتتاح «رادیو بهاران» همزمان با ٢٠ اسفند روز ملی راهیان نور با هدف معرفی یادمانهای مقدس شهدا، معرفی مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و ارتباط مستقیم با آن مناطق و کاروانهای راهیان نور با حضورسردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز با رمز مبارک یا زهرا(س) افتتاح شد.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه به تهیه کنندگی مجید خواجه نژاد و با اجرای اقبال واحدی و رحمان نظام اسلامی که در مرکز تامین برنامه سازمان بسیج مستضعفین تهیه شده است قرار است طی سه نوبت در روز با پخش گزارش و ارتباط زنده با مردم و مسئولان حاضر در مناطق عملیاتی جنوب کار خود را دنبال کند.

در اولین روز از پخش این برنامه تلویزیونی سردار کارگر اجرای برنامههای راهیان نور را کاری مشترک میان تمامی نهادها و ارگانها ارزیابی کرد و با تشکر از همه آنهایی که پای کار آمدهاند تا اردوهای راهیان  نور به خوبی برگزار شود، افزود: از صدا و سیما نیز که واقعا پای کار بوده تشکر میکنیم و ارتقا کیفی و کمی راهیان نور را مدیون صدا و سیما هستیم.

همچنین طی این برنامه سردار فرجیان زاده از مردم خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان که میزبان 5 میلیون زائر هستند، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز طی ارتباط مستقیم از اردوگاه شهید باکری خرمشهر در برنامه حضور پیدا کردند.

نظر شما
پربیننده ها