ما آماده‌ایم-27/ سردار فضلی در جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور:

راهیان نور بزرگترین عملیات اثرگذار فرهنگی کشور است/ در موضوع امنیت راهیان نور دغدغه خاصی وجود ندارد

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر نبود دغدغه ای خاص در موضوع امنیت راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور بزرگترین عملیات اثرگذار فرهنگی همه اقشار و دستگاه های کشور است و تمامی مجموعه های لشکری و کشوری در این امر مهم سهیم هستند.
کد خبر: ۷۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ - 03March 2016

راهیان نور بزرگترین عملیات اثرگذار فرهنگی کشور است/ در موضوع امنیت راهیان نور دغدغه خاصی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور صبح امروز در جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور که در محل این ستاد برگزار شد گفت: راهیان نور به بزرگترین عملیات اثرگذار فرهنگی همه اقشار و دستگاه ها تبدیل شده است. در واقع تمامی مجموعه های لشکری و کشوری همه در این امر مهم سهیم هستند.

وی با اشاره به برگزاری راهیان نور در طول سال اظهار داشت: اعزام کاروان های راهیان نور هر سال از اول اردیبهشت همزمان با عملیات بازی دراز آغاز می شود. به نحوی که سال گذشته در مراسم آغاز اعزام کاروان های راهیان نور که در سرپل ذهاب برگذار شد 20هزار نفر حضور پیدا کردند و اعزام کاروان ها در انتها نیز به فروردین ماه سال بعد ختم می شود.

سردار فضلی با بیان اینکه این عملیات مشترک فرهنگی در 7 استان کشور با حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی برگزار می شود اظهار داشت: بزرگترین جشنواره مردمی ایران در راهیان نور با جشنواره رهاورد سرزمین نور به وقوع پیوسته به نحوی که امسال در این جشنواره 32هزار اثر جمع آوری و قابل داوری شده به همین منظور از 20اسفند که روز ملی راهیان نور است این جشنواره به مدت 10شب در خوزستان آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هشتاد درصد کارهای سخت افزاری مربوط به راهیان نور برای اجرای بهتر کارهای محتوایی صورت میگیرد اظهار داشت: برای این مراسم معنوی و تربیتی دویست هزارنفر هدایت و راهبرد راهیان نور را عهده دار هستند؛ برای هدایت و مدیریت کاروان های راهیان نور 76هزار مدیر کاروان این وظیفه را عهده دار شده اند که از این تعداد 22هزار نفر از مدیران مدارس هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در موضوع امنیت راهیان نور دغدغه خاصی وجود ندارد در خصوص تدوین شناسنامه راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده نیز عنوان کرد: برای تدوین این شناسنامه از علما و صاحب نظران از جمله آیت الله صفایی بوشهری بهره می بریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار