مهدی سلحشور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرج‌الله هیچ‌گاه پول سینما را در خانه خرج نکرد/پروژه موسی با اشک و توسل تمام شد

مداح مطرح کشورمان گفت: مرحوم فرج‌الله سلحشور کار نویسندگی حضرت موسی را در نیمه‌های شب انجام داد. همیشه نصف شب می‌نوشت. گاهی نماز می‌خواند و شروع به نوشتن می‌کرد و گاهی توسل و گریه‌ای می‌کرد.
کد خبر: ۷۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 29February 2016

فرج‌الله هیچ‌گاه پول سینما را در خانه خرج نکرد/پروژه موسی با اشک و توسل تمام شد

حاج مهدی سلحشور برادر مرحوم «فرجالله سلحشور» در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به شخصیت برادرشان گفت: حاج فرج دغدغه ترویج فرهنگ دینی در جامعه را داشت. ایشان همیشه درد دین داشتند و برای هدفشان تلاش زیادی در عرصه فرهنگ و هنر کردند.

مداح مطرح کشورمان با بیان خاطرهای از زندگی شخصی فرجالله سلحشور گفت: ایشان با اینکه کار تهیه کنندگی سینما را انجام میدادند، بارها اتفاق افتاد که در پروژههای مختلف حضور داشتند. بر خلاف روال معمول، یک ریال از دستمزدهایش را وارد خانه نمیکرد. او همیشه به اندازه دستمزد یک بازیگر معمولی دریافت می کرد و تمام آن دستمزدها را هم خرج مباحث قرآنی می کرد.

سلحشور درباره سریال یوسف پیامبر گفت: فرج کار نویسندگی سریال تلویزیونی یوسف پیامبر و حضرت موسی را در نیمههای شب انجام داد. او همیشه نصف شب کار مینوشت. گاهی نماز میخواند و شروع به نوشتن میکرد و گاهی توسل و گریهای میکرد و ادامه میداد. هر شب چند صفحه را مینوشت و روز به کارهای دیگری میپرداخت.

برادر فرجالله سلحشور درباره پروژه موسی نیز عنوان کرد: کار نوشتن برادر ما به همین شکل بود و برای نوشتن پروژه حضرت موسی ایشان ۸ سال زمان گذاشتند.

مداح مطرح کشورمان با بیان اینکه فرجالله سلحشور خادم قرآن بود تصریح کرد: فرج هم خادم قرآن بود و هم خادم اهل بیت علیه السلام. حدود ده سال در منزل ایشان روضه اهل بیت بود و خودش خادمی میکرد و از این کارش عشق میکرد و ما هر چقدر خواستیم این مجلس را از خانه ایشان منتقل کنیم قبول نکردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار