سردار جلالی در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح در زمینه مقابله با حوادث طبیعی نقش مؤثری ایفا کرده‌اند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل از هماهنگی این سازمان با سازمان مدیریت بحران برای بکارگیری نیروهای مسلح در عرصه مقابله با حوادث خبر داد و گفت: تا به امروز در زمینه مقابله با این حوادث به‌طور جدی به ایفای نقش پرداخته‌ایم.
کد خبر: ۷۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ - 15February 2016

نیروهای مسلح در زمینه مقابله با حوادث طبیعی نقش مؤثری ایفا کرده‌اند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، صبح امروز در حاشیه همایش پدافند غیر عامل به خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تقسیم کاری که بین سازمان پدافند غیرعامل و سازمان مدیریت بحران صورت گرفته است، کلیه حوادث و تهدیداتی که منشأ طبیعی دارد بر عهده سازمان مدیریت بحران است و کلیه حوادثی که منشأ آن «دشمن» است، بر عهده سازمان پافند غیرعامل است.

وی افزود: در سیاستهای کلی نیز پیشبینی شده که اقدامات همافزا و هماهنگیهای لازم بین این دو مجموعه انجام شود. بنده نیز بهعنوان هماهنگکننده نیروهای مسلح جهت کمک به سازمان مدیریت بحران معرفی شدهام، و تاکنون توانستهایم با سازمان مدیریت بحران هماهنگیهایی را جهت بکارگیری نیروهای مسلح در عرصه مقابله با حوادث و آنچه که دولت در آن زمینه به کمک نیازمند است، انجام دهیم، و تا به امروز در زمینه مقابله با همه حوادث طبیعی همچون زلزله، سیل، بارش سنگین برف و غیره ما بهطور جدی به ایفای نقش پرداختهایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل  تصریح کرد: در برنامههای اجرایی نیز بهصورت کاملا هماهنگ تقسیم کار شده و در این زمینه رابطه موثری را با سازمان مدیریت و بحران داشتیم و امیدوارم بتوانیم با یک همافزایی به حداکثر بازدارندگی و امنیت برای کشور دست یافته و اعتماد مردم را جلب کنیم.

نظر شما
پربیننده ها