آغاز نمایش‌های روز چهارم جشنواره فجر؛

مهمترین اتفاقات روز چهارم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر + عکس

«نفس» به کارگردانی نرگس آبیار اولین فیلم بخش نگاه نو امروز جشنواره فجر خواهد بود که از ساعت 18:30 به نمایش در خواهد آمد.
کد خبر: ۶۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ - 04February 2016

مهمترین اتفاقات روز چهارم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر + عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهارمین روز نمایشهای کاخ جشنواره فیلم فجر امروز پنج شنبه 15 بهمن با نمایش «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی و «نیم رخها» ساخته ایرج کریمی در بخش سینماحقیقت و هنر و تجربه از ساعت 14:30 دقیقه آغاز به کار کرد.

«نفس»؛ نرگس آبیار

«نفس» به کارگردانی نرگس آبیار اولین فیلم بخش نگاه نو امروز جشنواره خواهد بود که از ساعت 18:30 به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم هم همچون «شیار 143» یک اثر اقتباسی است که آبیار آنرا بر اساس رمان جدید خود که هنوز منتشر نشده ساخته است.


این اثر نیز فیلمی اجتماعی در بستر دفاع مقدس است که بازیگرانی نظیر مهران احمدی، گلاره عباسی و سیامک صفری در آن نقش آفرینی کرده اند. تهیه کنندگی این فیلم نیز همچون دو اثر قبلی آبیار بر عهده ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی بوده است.

«متولد 65»؛ مجید توکلی

مجید توکلی در اولین تجربه سینمایی خود فیلم سینمایی «متولد 65» را به تهیهکنندگی محمد مهدی عسگرپور به جشنواره سی و چهارم فجر آورده است که قرار است ساعت 21 در کاخ جشنواره به نمایش در آید.

کلیه لوکیشها «متولد 65» در تهران است و عمده فیلم نیز در بخشهای داخلی فیلمبرداری میشود و حدود 30 درصد کار در لوکیشهای خیابانی میگذرد که داستانی عاشقانه دارد با دغدغه اجتماعی در بحث نسل جوان را به تصویر میکشد.

«زاپاس»؛ برزو نیکنژاد

«زاپاس» به نویسندگی و کارگردانی برزو نیکنژاد دیگر اثری است که امروز ساعت 22:30 قرار است در کاخ جشنواره به نمایش در آید.

داستان این فیلم درباره تیم فوتبال است که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده و به دسته دوم صعود می کند، سعید با بازی «جواد عزتی» در نقش اصلی در این راه در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و خط سیر فیلم در ادامه اینگونه شکل می گیرد.

«لانتوری»؛ رضا درمیشیا

«لانتوری» ساخته رضا درمیشیان آخرین نمایش روز چهارم کاخ جشنواره فجر را خواهد داشت که در سانس 24 به نمایش در خواهد آمد.

باران کوثری و نوید محمدزاده در کنار بازیگرانی چون مریم پالیزبان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، نادر فلاح، بهرنگ علوی و سایربازیگران تئاتری جلوی دوربین درمیشیان رفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار