شهید "سیدعلی شاه"؛

وصیت فرمانده پاکستانی: تا حرم آزاد نشود از سوریه برنمی‌گردم

شهید "سیدعلی شاه" از فرماندهان پاکستانی تیپ زینبیون بود که پیکر او فردا(چهارشنبه) در قم تشییع می‌شود. او در وصیتنامه‌اش نوشته است: تا حرم حضرت زینب(س) کاملا آزاد نشود از سوریه برنمی‌گردم.
کد خبر: ۶۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ - 26January 2016

وصیت فرمانده پاکستانی: تا حرم آزاد نشود از سوریه برنمی‌گردم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید "سیدعلی شاه" فرمانده پاکستانی یکی از دستههای نظامی تیپ زینبیون بود که چند روز پیش در درگیری با تکفیریها در حوالی نبل الزهرا سوریه به شهادت رسید.

این جوان متاهل که به مدت 2 سال در سوریه حضور داشت، شجاعتش زبانزد همه بود. همرزمانش میگویند هرجا که برای عملیات داوطلبی میخواستند، خود و دستهی تحت فرماندهیش اعلام آمادگی میکردند.

در بخشی از وصیتنامه این شهید آمده است: «ما درس آزادگی از کربلا آموختیم. بهترین زندگی، زندگی باعزت است و اگر عزت نباشد زندگی معنا ندارد و این یکی از بزرگترین درسهای کربلاست. تا حرم حضرت زینب(س) کاملا آزاد نشود از سوریه برنمیگردم.»

از این شهید پاکستانی مدافع حرم عکسی گرفته شد. سیدعلی شاه از عکس خوشش آمد و گفت: دوست دارم بعد از شهادتم این عکس، پوستر شهادتم باشد. چند روز قبل از شهادتش با رفقایش تماس گرفت و پیگیر آن عکس شد. وقتی از او میپرسند که چرا دنبال آن عکس میگردی؟ میگوید: وقت شهادت است باید مهیا شد!

پیکر این شهید بزرگوار، فردا(چهارشنبه) ساعت 14 به همراه پیکرهای 6 شهید افغانستانی و پاکستانی مدافع حرم در قم تشییع میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها