امروز؛

نخستین کنگره سرداران و 177 شهید شهرستان «درمیان» برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «درمیان» از برگزاری نخستین کنگره سرداران و 177 شهید این شهرستان، امروز 30 دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ - 20January 2016

نخستین کنگره سرداران و 177 شهید شهرستان «درمیان» برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، حسین خدادادی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درمیان گفت: این برنامه محوری با حضور مسئولان استانی و کشوری در مسجد محمد رسول الله(ص) این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه کنگره شهدای شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزارمی شود، گفت: از ابتدای سال جاری برنامه ریزی هایی برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره انجام شد.

خدادادی برقراری امنیت، آرامش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل رشادت های شهدای اسلام دانست و گفت: جوانان غیور و انقلابی در هشت سال جنگ تحمیلی خالصانه در میدان های نبرد حضور یافتند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند امروز نیز مسئولین درهر جایگاهی که هستند باید قدردان نعمت بزرگ ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و از دستاوردهای ارزنده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

سرگرد خدادادی تلاش در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمترین وظیفه مسئولین دانست و گفت: شهدای گرانقدر زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و هر خدمتی که در راه نگه داشتن یادو خاطره شهدا انجام شود بازهم در برابر رشادت های شهدای گرانقدر کم است و وظیفه شرعی و قانونی همه و بهویژه مسئولین ادارات است تا با بسیج شدن عمومی در جهت خدمت به شهدا و همچنین برگزاری کنگره بزرگ شهدای درمیان تلاش کنند.

وی بیان کرد: عزت، آبرو، سرافرازی و موج بیداری اسلامی که امروز نصیب ایران اسلامی و دیگر کشورهای آزادیخواه جهان شده به برکت خون مقدس شهداست.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید جوانان زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: شهدا همچون ستاره های درخشان و ماندگار در آسمان تاریخ انقلاب اسلامی هستند که پیروی از آنها انسان را به سعادت می رساند.

خدادادی خانواده های معزز شهدا و جامعه ایثارگر را الگوی بزرگ استقامت و پایداری دانست و گفت: تجلیل از مقام شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان و پیمودن راه شهدا بدون شک بهترین وسیله برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدساست.

وی همچنین از آماده شدن سازه مزار شهدای گمنام شهر اسدیه خبر داد و افزود: در چند روز آینده این سازه در مزار این شهدای گرانقدر در بوستان وحدت نصب می شود.

نظر شما
پربیننده ها