امام جمعه آرادان:

چهره فریب کارانه و منافقانه غرب در دنیا افشا شده است

حجت الاسلام «شریفی نیا» گفت: چهره فریب کارانه و منافقانه غرب کاملاً در دنیا افشا شده است،امروز شاهد هستیم که غرب با دانشجویان معترض به چه شکلی برخورد می‌کند و آن را با خشونت کتک زده و در مقابل دم از آزادی می‌زنند.
کد خبر: ۶۶۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 10May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «جلیل شریفی نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به برنامه کاروان خورشید ویژه دهه کرامت، اظهار داشت: این شهرستان در دهه کرمت میزبان کاروان زیرسایه خورشید و خادمان رضوی است که امیدواریم همه مردم از این برنامه معنوی بهره کافی را ببرند.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه دشمنان حملات خود را متمرکز به طیف وسیعی از جامعه مان یعنی دختران و خانم‌ها کرده است، افزود: شخصی به نام رابرت مرداک صهیونیست اسلام ستیز، بیش از ۲۵۰ نشریه و رسانه در جهان به ۱۳ زبان از جمله فارسی دارد و به نام غول رسانه‌ای آن را می‌شناسند از جمله مهره‌های مروج آزادی‌های جنسی و تهاجم به خانواده‌ها است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه این افراد در رسانه‌هایشان تلاش دارند تا خیانت در خانواده‌ها را عادی جلوه دهند، ابراز کرد: این رسانه‌ها تلاش کردند محتواهای گناه آلود که در بخشی از تاریخ و مقطع زمانی کشور ما تقریباً موفقیت‌هایی را هم کسب کردند و تا زمانی که خانواده‌ها به خودشان بیایند، آسیب‌هایی رساندند.

شریفی نیا با بیان اینکه این رسانه‌ها به دختران و زنان ما هجمه‌های بسیاری را وارد کردند، بیان کرد: از همه بانوان و دختران بزرگوار شهرستان آرادان می‌خواهیم فریب این شبکه و افراد فاسد و راه زنان معنویت را نخورند.

وی با بیان اینکه زمانی این رسانه‌ها حمایت از قشر زنان می‌کردند و دفاع از اقشار زنان را مدعی بودند، گفت: این افراد می‌گفتند که اسلام برای زنان حقوق برابر قائل نیست و حتی در حوادث ۱۴۰۱ تلاش کردند که با شعار زن زندگی آزادی فضا را تار و آب را گل آلود کردند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اسلام ما برای زنان کرامت قائل شده و قرآن و پیامبر (ص) بارها این مسئله را مورد تاکید قرار داده‌اند، افزود: لازم نیست این افراد غربی به ما از کرامت انسانی بگویند آن هم برای ما که پیامبر عظیم الشان ما دست مبارک دخترشان را می‌بوسند.

شریفی نیا با بیان اینکه چهره فریب کارانه و منافقانه غرب کاملاً در دنیا افشا شده است، گفت: امروز شاهد هستیم که غرب با دانشجویان معترض به چه شکلی برخورد می‌کند و آن را با خشونت کتک زده و در مقابل دم از آزادی می‌زنند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها در عین پر رویی دم از کرامت زنان می‌زنند اما با خشونت زنان و دختران دانشجویی که حامی فلسطین هستند را زیر کتک می‌گیرند، تاکید کرد: این نشان از بی شرمی و وقاحت غربی‌ها دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار