مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است/عملیات وعده صادق، سبب خیزش دانشجویان دیگر کشورها شد

سردار زهرایی گفت: جنگ اقتصادی تحریم و تورم هم دارد، ایران اسلامی با صبر و شکیبایی به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۶۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 09May 2024

ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است/عملیات وعده صادق، سبب خیزش دانشجویان دیگر کشورها شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که روز گذشته در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد اظهار داشت: اردیبهشت سال ۷۲ بود که فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل و راه‌اندازی نهاد انقلابی بسیج سازندگی به گوش همه مردم رسید.

وی افزود: بسیج سازندگی از معدود دستگاه‌های اجرایی است که دو مولفه کاملا متمایز نشبت به دیگر سازمان‌ها دارد اول اینکه در زمان تشکیل مانند دیگر سازمان‌ها روال مرسوم تشکیلات یک ارگان را طی نکرد و شخص ولی امر مسلمین جهان دستور مستقیم به تشکیل و راه‌اندازی آن داده بودند بدون هیچ کمیسیونی و دوم اینکه بسیج سازندگی برخاسته از مردم است یعنی گروه‌های جهادی خودجوشی که از همان زمان پای کار بودند و به مناطق محروم کشور عظیمت می‌کردند.

سردار زهرایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غزه مینیاتوری از نهضت عاشوراست، خاطرنشان کرد: در غزه صبر، قیام برای خدا و جانفشانی در راه حق و هزینه دادن دیده می‌شود و در نهضت عاشورا یعنی خون دادن؛ ما نیز در جنگ اقتصادی مولفه‌های نبرد با شمشیر را باید رعایت کنیم، جنگ را جبهه استکبار توسط رسانه‌ها به پیش می‌برد، نبرد جبهه حق و استکبار نبرد خون و شمشیر است بنابراین در این نبرد باید هزینه داد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هم مولفه‌های نبرد با شمشیر را باید رعایت کنیم، افزود: جنگ را جبهه استکبار توسط رسانه‌ها به پیش می‌برد، نبرد جبهه حق و استکبار نبرد خون و شمشیر است و در این نبرد باید هزینه داد.

وی در ادامه با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه با بیان اینکه در امور فطری و حق‌طلبانه نباید اسیر مذهب شویم، تصریح کرد: طوفان‌الاقصی بیداری ملت‌ها را سبب شد و عملیات وعده صادق، سبب خیزش دانشجویان دیگر کشور‌ها شد.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و حداقل ۶۰ کشور با ما دشمنی مستقیم داشته و هنوز دارند، اما هیچگاه پیروز نشده اند؛ همه موفقیت‌ها به این دلیل است که ملت ایران با مدیریت و راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به رسالت‌های خود عمل کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: جنگ اقتصادی تحریم و تورم هم دارد، ایران اسلامی با صبر و شکیبایی به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است.

وی اظهارکرد: هم اکنون در کشور ۳۰ هزار صندوق قرض‌الحسنه وجود دارد که بیش از یک میلیون و چهارصد هزار عضو دارد و ۲ هزار تعاونی اشتغالزا در حال حاضر فعال هستند؛ ۴۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی صندوق‌های قرض‌الحسنه است و یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار، هم اینک مشغول تعاونی‌های اشتغالزا و صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند.

گفتنی است؛ همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور بیش از هزار نفر از کارآفرینان عرصه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد، در حاشیه این مراسم برای اولین بار در کشور از شناسنامه صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال رونمایی شد و از ۲۳ نفر از کارآفرینان برتر استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار