استاندار مرکزی:

کنگره‌ شهدای استان مرکزی در سطح کشور شاخص است

مخلص‌الائمه گفت: نوع سازماندهی تشکیلاتی که با راهبری سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله انجام شد نقطه‌ قوت دیگری بود که امروز در سطح کشور الگوبرداری شده است.
کد خبر: ۶۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 05May 2024

کنگره‌ی شهدای استان مرکزی در سطح کشور شاخص استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی و رئیس ستاد کنگره‌ نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در پیش اجلاسیه‌ شهدای آموزش نظامی و تجلیل از چهره‌های ماندگار و مربیان سپاه روح‌الله اظهار داشت: امام خمینی (ره) نسبت به شخصیت شهید مطهری توجه بسیار ویژه‌ای داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر مطالعه‌ آثار شهید مطهری تأکید دارند چراکه به‌روز بودن یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آثار مبتنی بر استدلال شهید مطهری است.

وی گفت: کنگره‌ شهدای استان مرکزی یک کنگره‌ بسیار شاخص است که با فاصله‌ بسیار زیاد از تمام کنگره‌های استانی کشور قرار دارد، اولاً اینکه مزین شدن به نام حضرت امام خمینی (ره) جلوه‌ی بی‌نظیری به این کنگره دارد و توفیقات زیادی داشت.

مخلص‌الائمه در پایان بیان داشت: نوع سازماندهی تشکیلاتی که با راهبری سردار کریمی، فرمانده محترم سپاه روح‌الله انجام شد نقطه‌ قوت دیگری بود که امروز در سطح کشور الگوبرداری شده است. در کنگره‌ دوم و اجلاسیه‌های آن باید پیشرویی استان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها