جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح:

با وجود تلاش‌های دشمن، انقلاب اسلامی دچار انحراف نشد

سردار «مولایی» گفت: امروز بعد ۴۵ سال از انقلاب اسلامی با وجود تلاش‌های دشمن انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف نشد و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و مظهر قدرت کشور شهدا هستند.
کد خبر: ۶۶۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 05May 2024

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید «فیضی زاده» در ایلام اظهار داشت: انسان‌های بزرگی برای حفظ و نگهداشت و پاسداشت کشور خون خود را فدا کردند و باعث شدند تا به پیشرفت‌های امروز برسیم، بنابراین همهٔ ما مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.

وی افزود: شهید«فیضی زاده» در یکی از مشاغل سخت در دوران دفاع مقدس خدمت کرده و حماسه‌ها آفریده و در راه خدا قدم برداشت به همین دلیل ماندگار شد.

جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این شهید و فرزندانش در دامان مادری انقلابی و ایمانی تربیت‌یافته‌اند و الگو‌های نسلی انقلابی برای ما هستند.

مولایی گفت: باید توجه داشت شهید «فیضی زاده» دارای خصوصیات و صفات اخلاقی ویژه‌ای بود که بهره‌گیری از این خصوصیات برای نسل‌های آینده ضروری است.

جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: در دنیا انقلاب‌های بزرگی رخ‌داده که سرنوشت زمین را تغییر داده‌اند؛ مانند انقلاب حضرت موسی که فرعون را به زمین کشید و امروز انقلاب مصر که دچار انحراف شد که باید گفت انقلاب‌کردن راحت ولی حفظ انقلاب سخت است و نیازمند مردان بزرگ است.

وی بیان داشت: امروز بعد ۴۱ سال از انقلاب اسلامی با وجود تلاش‌های دشمن انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف نشد و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و مظهر قدرت کشور شهدا هستند.

سردار مولایی خاطرنشان کرد: شهید «فیضی زاده» و یارانش پای انقلاب ایستادند و آمدن امروز پیامی دارد که مردم مواظب باشید که تلاش دارند دنیا و آخرت را از شما بگیرند.

جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: عطر دل‌انگیز وجود این شهید در فضای استان ایلام پیچیده و حضور مردم بار دیگر این نکته را یادآور شده که ایلام یک دژ مستحکم در برابر تهاجم دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار