تکریم خانواده شهید شناسایی‌شده استان همدان توسط استاندار

استاندار همدان در دیدار با همسر و فرزندان شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده استان گفت: به برکت خون شهدا، امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.
کد خبر: ۶۶۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 05May 2024

تکریم خانواده شهید شناسایی‌شده استان همدان توسط استانداربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان به مناسبت سالروز شهادت رییس مکتب شیعه حضرت امام صادق (ع) به همراه «حمیدرضا حاج‌بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، «مجید صفدریان» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان و جمعی از مدیران استانی در منزل شهید حاج «محمد رنجنوش»، شهید تازه شناسایی شده حضور یافت.

استاندار همدان در دیدار با همسر و فرزندان شهید حاج محمد رنجنوش با دلجویی و تفقد از این خانواده بسیجی و انقلابی اظهار داشت: اگر امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به برکت خون شهداست.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسراییل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود این فریاد‌ها به برکت خون شهدا است و ما مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما براین است که شرمنده خون شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.
استاندار همدان با بیان اینکه پیکر شهید رنجنوش نزدیک به ۴۰ سال در غربت بود گفت: این شهید گرانقدر امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

شهید محمد رنجنوش از شهدای بسیجی جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) است که ۱۲ اسفند سال ۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و از طریق انجام آزمایشات DNA تعیین هویت شد و پیکر مطهر شهید روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰ صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و در گلزار شهدا خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها