بانوان ارسنجانی از طرح نور فراجا حمایت کردند

جمعی از بانوان و دختران ارسنجانی با اعطای گل به نیرو‌های انتظامی از اجرای طرح نور فراجا حمایت کردند.
کد خبر: ۶۶۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 30April 2024

بانوان ارسنجانی از طرح نور فراجا حمایت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، همزمان با اجرای طرح نور فراجا و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف، تعدادی از بانوان ارسنجانی با حضور در میدان شهرداری ارسنجان، ضمن حمایت از اجرای طرح نور و تقدیر از نیروی انتظامی، بر رعایت بیشتر حجاب و عفاف در جامعه تاکید کردند.

این بانوان عفیفه دست نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها شعار‌هایی در حمایت از حجاب و عفاف نوشته شده بود که از جمله آن‌ها «حجاب خون بهای شهیدان»، «نیروی انتظامی اقتدار اقتدار» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» بود.

کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن قدردانی از حضور بانوان در این اجتماع اظهار داشت: اقدامات نیرو‌های فراجا در راستای برقراری امنیت اخلاقی در جامعه قابل تقدیر و ستایش است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور منطبق با خواست و مطالبه عمومی جامعه و مسئولین اجرایی نظام است، اجرای آن را یک وظیفه قانونی برشمرد.

در پایان این اجتماع بانوان ارسنجانی با اهدا شاخه گل به ماموران نیروی انتظامی از تلاش آن‌ها در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب قدردانی نمودند و اعلام کردند با تمام توان در کنار برادران نیروی انتظامی به منظور مقابله با هنجار شکنی و کشف حجاب خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار