عملیات گردان‌های قسام علیه صهیونیست‌ها در مرکز نوار غزه

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس گروهی از نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی را در کمینی گرفتار کرده است.
کد خبر: ۶۶۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 29April 2024

عملیات گردان‌های قسام علیه صهیونیست‌ها در مرکز نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد گروهی از نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی را در کمینی در خیابان السکه در منطقه المغراقه در مرکز نوار غزه گرفتار کرده است.

قسام تاکید کرد که نیرو‌های اشغالگر در میدان مینی که با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های شلیک شده و منفجر نشده در حملات جنگنده‌های اف ۱۶ به سمت غیرنظامیان فلسطینی آماده شده بود، گرفتار شدند.

پیش از این نیز، رسانه‌های عبری زبان از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان اسرائیلی بر اثر انفجار بمب در نوار غزه خبر دادند.

شبکه العربی نیز به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داده است.

منبع مذکور اشاره کرد که در عملیات مقاومت در محور نتساریم ۲ نظامی اسرائیلی از لشکر ۹۹ کشته شده و ۸ نظامی دیگر زخمی شدند.

همچنین منابع عبری زبان تعداد کشته و زخمی‌های صهیونیست‌ها را بسیار بیشتر اعلام کردند و گفتند که در عملیات شامگاه یکشنبه مقاومت فلسطین در محور نتساریم در جنوب غزه، ۳ نظامی اسرائیلی کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

تصاویری نیز از لحظه جابجایی و انتقال نظامیان کشته و مجروح اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب غزه به بیمارستان منتتشر شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار