مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی:

روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته است

پرهیزگار گفت: جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در طول عمر انقلاب و نظام اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته است.
کد خبر: ۶۶۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 24April 2024

روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی همواره  همراه و پای کار انقلاب و ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «احمد پرهیزگار» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه هم اندیشی نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، مسئول بسیج طلاب خراسان شمالی، ریاست حوزه هنری و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی در طول عمر انقلاب و نظام اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته و به مردم ثابت کرده روحانیت همواره در هر شرایطی همراه و پای کار انقلاب و ملت ایران خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» افزود: بررسی نقش امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات و نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از محور‌های مهم جشنواره خواهد بود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان خراسان شمالی عنوان کرد: تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، تولیدات چند رسانه‌ای، ساخت فیلم و فیلمنامه و ... بخش‌هایی از این جشنواره است که با این محور‌ها و بخش‌ها نقش جامعه روحانیت به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی مورد بررسی و تبیین قرار خواهد گرفت.

پرهیزگار خاطرنشان کرد: در حوزه تدوین تاریخ شفاهی و تألیف کتاب‌های متعدد در حوزه نقش روحانیت در دفاع مقدس فعالیت‌های ثمر بخش و قابل توجهی صورت گرفته و در دست اقدام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها