نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

دشمنان بر روی دین و حجاب تمرکز کرده‌اند

حجت الاسلام «حاجی صادقی» گفت: دشمنان از انقطاع پیوند امامت و امت عاجز و ناامید شده و بر روی اندیشه‌ها و مسائلی همچون دین و حجاب تمرکز کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ - 22April 2024

ناامیدی دشمن از گسست پیوند امت و امامت/ دشمنان بر روی دین و حجاب تمرکز کرده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) و دانشکده شهید محلاتی سپاه اظهار داشت: امت و امامت دو پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند و این دو عنصر به عنوان مکمل یکدیگر موجب موفقیت می‌شوند و انقلاب اسلامی نیز با این رویه به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن از انقطاع امامت و امت عاجز است و آنان علاوه بر این دو رکن اندیشه‌ها را آماج قرار داده‌اند؛ امروز دین و حجاب نیز در موازات تهاجمات اندیشه‌ای، آماج دشمنان قرار دارد. امروز استکبار جهانی همچون ایالت متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و غربی‌ها از لحاظ جغرافیایی تهدیدی برای انقلاب اسلامی ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: جهاد اقتصادی در بطن جهاد تبیین واقع شده است و این دو بر یکدیگر متأثر هستند. باید با دید کلان‌تری به ناهنجاری‌های جامعه بنگریم و دین نیز به عنوان هدف اصلی دشمن از اهمیت والایی برخوردار است. پژوهشگاه امام صادق (ع) باید با سایر مجموعه‌های سپاه تعامل و هم افزایی ایجاد کند، ارتقا یابد و اقدامات محتوایی آن توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار