رئیس دفتر سازمان سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

اضافه شدن ۲۵ مرکز توانبخشی به حوزه مأموریت سلامت کوثر

«عظیمیان» از اضافه شدن ۲۵ مرکز توانبخشی به حوزه مأموریت سلامت کوثر خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته تعداد ۱۵۵ مرکز تحت پوشش سازمان سلامت کوثر قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۶۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 22April 2024

اضافه شدن ۲۵ مرکز توانبخشی به حوزه مأموریت سلامت کوثربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «علی اصغر عظیمیان» رئیس دفتر سازمان سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در اردوی فرهنگی سیاحتی جانبازان بیمارستان روانپزشکی تبریز که در اردوگاه فرهنگی درمانی توانبخشی رامسر برگزار شد، اظهار داشت: ۲۸ مرکز درمانی در کل کشور تحت سازمان سلامت کوثر برای صیانت از حقوق جانبازان فعالیت کنند.

وی افزود: در راستای تمرکز بر خدمت رسانی و خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و نظارت تخصصی بهتر، معاونت سلامت سازمان سلامت کوثر از یک سال گذشته تمامی مراکز را تحت کنترل و نظارت و ساعات مختلفی را جهت نظارت و بازرسی مراکز درمانی سازمان سلامت کوثر و شرکت متد بر عهده دارد.

عظیمیان در ادامه تصریح کرد: این سازمان ۲۸ مرکز درمانی در کشور دارد و طی یک سال گذشته تعداد ۱۵۵ مرکز نیز تحت پوشش قرار گرفته است و ۲۵ مرکز توانبخشی به حوزه مأموریت سلامت کوثر اضافه شد. تمامی مسئولیت درمانی از بنیاد شهید منفک و به سازمان سلامت کوثر محول شد.

وی با بیان اینکه، اردوی جانبازان در سال ۱۴۰۲ با تجلیل از همسران جانبازان در مناطق مختلف کشور برگزار شده است افزود: در سال جاری اردو‌های تفریحی درمانی برای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان در دستور کار قرار دارد.طی یک سال گذشته اقدامات ویژه جهت رسیدگی به جانبازان در مراکز درمانی انجام گرفته و گسترش خواهد یافت، ضمناً برنامه پایش سلامت جانبازان نیز در این اردو‌ها توسط سازمان سلامت کوثر انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها