فرمانده هنگ مرزی سرخس:

شهدا با ازجان‌گذشتگی، تداوم‌بخش امنیت هستند

سرهنگ سلطانی میرزایی گفت: شهدا با نثار خون خود ثبات قدم در مسیر انقلاب اسلامی، امنیت پایدار و استمرار خط سیدالشهدا (ع) را تضمین کردند و راه و رسم زندگی عزتمندانه را به ما آموختند.
کد خبر: ۶۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 22April 2024

شهدا با ازجان‌گذشتگی، تداوم‌بخش امنیت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «برات‌الله سلطانی میرزایی» فرمانده هنگ مرزی سرخس در دیدار با خانواده شهید مدافع وطن «صادق خدادادی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، از صبر و استقامت خانواده این شهید مرزبانی تجلیل کرد.

سرهنگ سلطانی میرزایی در این دیدار اظهار داشت: شهادت اصلی‌ترین مسیر رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر، با عبور از این مسیر نورانی برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: شهدا با نثار خون خود ثبات قدم در مسیر انقلاب اسلامی و استمرار خط سیدالشهدا (ع) را تضمین کردند و راه و رسم زندگی عزتمندانه را به ما آموختند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس افزود: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های همه ایثارگران و مدافعان وطن و همراهی مرزنشینان غیور، از امنیت مطلوبی در مرز کشور برخوردار هستیم، لذا باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم. 

سرهنگ سلطانی میرزایی گفت: امنیت پایدار در مرز‌های کشور را مدیون فداکاری‌های شهدای مدافع حریم وطن هستیم و همواره باید ادامه دهنده راه آنان باشیم. 

در پایان این دیدار فرمانده هنگ مرزی سرخس با اهدا لوح یادبود از خانواده شهید «خدادادی» تقدیر کرد.

«صادق خدادادی» یکم مرداد ۱۳۷۶ در سرخس متولد شد و سرانجام ششم اردیبهشت ۱۳۹۶ در درگیری با قاچاقچیان و اشرار مسلح در هنگ مرزی میرجاوه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها