امام جمعه سمنان:

ایران اسلامی به تلافی خون شهدای شهدای عزیزش عملیات وعده صادق را انجام داد

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: ایران اسلامی به تلافی خون شهدای شهدای عزیزش عملیات وعده صادق را انجام داد و باید گفت وعده صادق حرکت به موقع و منسجمی بود که توسط سپاه انجام شد.
کد خبر: ۶۶۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ - 21April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» امام جمعه سمنان  در دیداری که به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور جمعی از پاسداران سپاه قائم آل‌محمد (عج) در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: طوفان الاقصی ایران همین وعده صادق بود.

وی با بیان اینکه تأثیر با برکت و بسیار مهمی که با طوفان الاقصی در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی آغاز شد، تا به امروز ادامه دارد، افزود: ایران اسلامی به تلافی خون شهدای شهدای عزیزش عملیات وعده صادق را انجام داد و باید گفت وعده صادق حرکت به موقع و منسجمی بود که توسط سپاه انجام شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه به نامه ۵۳ حضرت علی (ع) که در آن آیین حکومت داری بیان شده است، اشاره کرد و گفت: حضرت علی در این نامه پنج خصوصیت را برای سپاه اسلام بیان می‌کند که از جمله آن‌ها این است که سپاه در سایه لطف الهی دژی مستحکم برای مردم است.

مطیعی از دیگر شاخصه‌های سپاه را بر اساس سخن گرانبهای حضرت علی (ع) را اینگونه بیان کرد: مردم سپاه را ملجأ، مأمن و پناهگاه برای خود می‌دانند و در بیان جایگاه سپاه همین بس که امام خمینی (ره) فرموده اند اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی با بیان اینکه سپاه عزت آفرین برای دین است، گفت: با عملیات وعده صادق در حقیقت دین عزت یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم امنیت خود را مرهون سپاه هستند گفت: این یک افتخار بزرگ برای سپاه است و جایگاه ویژه این نهاد مقدس و انقلابی را نشان می‌دهد.

سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان با اشاره به اینکه امروز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است افزود: سپاه پاسداران به عنوان مولود مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: شعار سپاه ایستادگی در مقابل همه هجمه‌های قدرت‌های استکباری و نجات همه مستضعفان عالم است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم سربازی برای ولایت باشیم، گفت: امروز آمده ایم تا عهد و پیمان ببنیدیم با ولایت تا تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) و انشاء الله بتوانیم پاسداری شایسته برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام «سیدمحسن حسینی‌دیباجی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان نیز اظهار کرد: سپاه مسئولیت مهمی بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه آنچه سپاه برای آن به وجود آمده است؛ جهاد است نه جنگ، گفت: در جهاد اشخاص هدف نیستند، بلکه خدا هدف است و کسانی که ما با آن‌ها می‌جنگیم دشمنان خدا  هستند نه دشمن اشخاص. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه سپاه باید به صورت مظهر مقاومت آگاهانه باقی بماند، گفت: بهترین شکل سپاه پاسداران همان شکلی است که آنان را به عنوان مؤمنان مجاهد کربلا نزدیک می‌کند.

حسینی دیباجی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند «سپاه پاسداران در یکی از حساس‌ترین تاریخ این کشور متولد شد از آغاز پیدایش ولادت این نهاد مبارک مسئولیت‌های دشوار بر دوش او قرار گرفته است، سرمایه ارزشمند و گرانقدر آنان ایمان، شور انقلابی، آمادگی برای مجاهدت و جان برکفی در این میدان دشوار بود و موفق بودند».

وی با بیان اینکه کارنامه سپاه یک کارنامه درخشان است در واقع نمایشگر تجربه یک ملت است، گفـت: سپاه با ایمان و عقیده وارد میدان مجاهدت و مقاومت شد و باهوش‌ترین و قوی‌ترین فرماندهان نظامی را سپاه تربیت کرد و علاوه بر این با تدبیرترین و بهترین مدیران کشور را هم در زمینه‌های غیرنظامی تربیت کرد و تحویل جامعه داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم کارنامه سپاه انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است؛ بنابراین دشمن بیشترین حمله را با آن‌ها دارد، چون سپاه برای ملت مفیدتر و برای دشمن مضرتر است؛ بنابراین دشمن از سپاه می‌ترسد.  
وی تصریح کرد: خدماتی که سپاه در شرایط متعددی که برای این نظام در طول این سال‌ها پیش آمده نشان داد به ملت که خادم‌ترین افراد و اشخاص به ملت پاسداران هستند که در شرایط سخت در کنار آن‌ها بودند و خدمت کردند. 

وی عنوان کرد: یکی از اتفاقات بسیار مهمی که در این چند روز اخیر موجب افتخار برای پاسدارن و ملت ایران و تمام آزادگان جهان حتی غیرمسلمانان بود، آن وعده صادقی بود که رهبر معظم انقلاب دستور تنبیه اسرائیل کودک کش را دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: از جمله پیام‌های انجام این عملیات غرورآفرین توانمندی ایران در پاسخ به تجاوز دشمنان، پشتیبانی از گروه‌های مقاومت، تغییر معادله بازدارندگی به نفع ایران، اراده مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار