پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان به‌مناسبت سالروز تشکیل سپاه؛

سپاه بازوی پرتوان انقلاب و عامل ناکامی‌های نظام سلطه است

حجت‌الاسلام «محمدی» با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 21April 2024

سپاه بازوی پرتوان انقلاب و عامل ناکامی‌های نظام سلطه استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «احسان‌الله محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر و آینده‌نگری امام راحل (ره)، آغازگر تشکیل نهادی انقلابی، برآمده از آرمان‌های متعالی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره سایر کشور‌های دنیا است.

این شجره طیبه در روز‌های ابتدایی انقلاب، نهادی جوان، کم تجربه و کوچک بود، اما تحت رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای، امروز سپاه به بازوی پرتوان انقلاب، دژ تسخیرناپذیر کشور و عامل ناکامی‌های راهبردی نظام سلطه در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است.

سپاه با الهام از فرهنگ پاسداری از دین خدا که حماسه جاودان عاشورا تبلور معنادار و الهام‌بخش آن است و عبرت از حقایق تاریخی اسلام و ایران عزیز و درک درست، دقیق و عمیق از شرایط و مقتضیات فراروی انقلاب، نظام و میهن اسلامی همواره روحیه انقلابی و جهادی در صحنه مأموریت‌های محوله حضور شکوهمند، بالنده و موفق خود را مایه مباهات و افتخار ایرانیان و اسباب ناامیدی و شکست دشمنان قرار داده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام سپاه پاسداران، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل این نهاد انقلابی و مردمی را به مردم شریف ایران، گیلان و علی الخصوص سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و پیروز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار