مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

سپاه پاسداران در بستر زمان به کمال رسیده است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: سپاه پاسداران مراحل کمال خود را طی کرده و امروز شاهد حضور این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی هستیم و میدانی نیست که سپاه در آن حضوری کارآمد نداشته باشد.
کد خبر: ۶۶۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ - 21April 2024

سپاه پاسداران در بستر زمان به کمال رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در جمع کارکنان این اداره‌کل با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با نگاه نافذ و عمیق و الهی‌ خود با اشرافی که به تاریخ اسلام داشتند تدبیر کردند و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر سپاه را به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی غرس کردند تا انقلاب و نظام مقدس اسلامی از گزند حوادث و کینه‌جویی دشمنان در امان بماند؛ بر همین اساس این نهاد مقدس در کنار سایر ساختارها و نهادهای انقلابی رسمیت یافت و در کنار بخشی از نظام مقدس جمهوری اسلامی کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ۴۳ سال افتخار عضویت در این سازمان بزرگ را دارم و به عنوان کمترین عضو انجام وظیفه می‌کنم، گفت: اگر زمان به عقب بازگردد باز هم خدمت در کسوت پاسداری را برمی‌گزینم و به این انتخابم افتخار می‌کنم.

این مقام مسئول تاکید کرد: خوشا به حال پاسدارانی همچون شهیدان کاوه، شوشتری، حججی، سلیمانی و زاهدی و بسیاری از شهدایی که در کسوت پاسداری به فیض شهادت رسیدند. آن‌ها در مسیر بندگی، مردانه پیش رفتند و گوی سبقت از دیگران ربودند و به مقام قرب الهی نائل آمدند. امیدواریم ما نیز این مسیر نورانی و پربهجت را استمرار ببخشیم و به خیل شهدا بپیوندیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی افزود: انقلاب اسلامی در ذات خود شعائر، مبانی و اهدافی را به همراه دارد که دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط سپاه یکی از این اهداف و مبانی است؛ بر همین اساس به همان تناسبی که مستضعفین از حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی خرسند هستند به همان نسبت و شاید بیشتر از آن دشمنان از نقش‌آفرینی این نهاد مقدس ناراحت و عصبانی هستند چراکه سپاه پاسداران مدافع و حامی مظلومین عالم است.

سردار یوسفعلی‌زاده افزود: نظام مقدس اسلامی وارد ۴۶ سالگی خود شده است. در خلال این ایام یک روز انقلاب و نظام مقدس اسلامی بدون دشمنی مستکبرین عالم پیش نرفته و این روند هر روز ادامه دارد اما به کوری چشم دشمنان که نمی‌خواستند انقلاب فراگیر شود اندیشه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان گسترش یافته و مستضعفین عالم در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران همواره از حمایت امامین انقلاب اسلامی برخوردار بوده است، تصریح کرد: امروز شاهد حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف هستیم و میدانی نیست که سپاه در آن حضور نداشته باشد چه در میدان خدمت در داخل و چه در جغرافیای جهان و عرصه بین‌المللی، این حضور محسوس است.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه اجزای نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآمد هستند ابراز داشت: سپاه پاسداران مراحل کمال خود را طی کرده و روز به روز در عرصه‌های مختلف کارآمدتر از گذشته حاضر می‌شود؛ که می‌طلبد سایر ساختارها نیز در جهت روزآمدسازی خود که تقویت نظام مقدس اسلامی را به همراه دارد گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها