در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه.

سپاه پاسداران نماد «مقاومت» و پشتوانه نظام مقدس اسلامی است

سردار تقوی در پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 21April 2024

سپاه پاسداران نماد «مقاومت» و پشتوانه نظام مقدس اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تشکیل نهاد ولایی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و کارکنان آن نهاد مقدس و عموم مردم شریف تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی تشکیل شد و نشان‌دهنده ژرف‌اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جامعه است.

حضور مقتدرانه سپاه در کنار مردم مسلمان و غیرمسلمان منطقه برای خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی، چراغ هدایتی برای مقاومت در منطقه و جهان اسلام است تا با تکیه بر ایمان، توکل و به برکت خون شهدای عزیز مقاومت، دست تجاوزگر دشمنان را از سرزمین‌های اسلامی کوتاه نماید.

اگر امروز استکبار جهانی نمی‌تواند حتی در ذهن خود خیال تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، از اقتدار معنوی سپاه و قدرت تسلیحاتی است که در سایه اتحاد و همدلی با دیگر مجموعه‌های نظامی اعم از ارتش دلاور و سازمان انتظامی غیور به دست آمده است.
نیرو‌های جان برکف سپاه به واسطه حضور مخلصانه و خدمت‌رسانی به مردم فهیم ایران اسلامی در تمامی ماموریت‌ها کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و به عنوان نماد مقاومت و نهاد دفاعی با صلابت و اقتدار مثال‌زدنی خود به پشتوانه‌ای بزرگ برای این نظام و تکیه‌گاهی برای مردم تبدیل شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران را به همه سبزپوشان پر افتخار و حماسه‌ساز این نیروی انقلابی تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون را در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و عنایات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای این نهاد انقلابی و مردمی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار