دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس در دزفول

صرامی گفت: همایش راهبردی، آموزشی و هم اندیشی با اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با موضوعات نظامی، سیاسی و اقتصادی در چند نوبت و در مناطق مختلف خوزستان در دستور کار است.
کد خبر: ۶۶۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱ - 20April 2024

برگزاری نشست هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس در دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس منطقه شمال خوزستان امروز به میزبانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعیت ارائه درس دفاع مقدس در مراکز آموزشی و شرایط منطقه با تاکید بر اوضاع فلسطین نیز مورد بررسی اساتید قرار گرفت.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با ارائه برنامه پیشنهادی برای شیوه‌های نوین تدریس، اظهار داشت: با تدابیر سردار مرادحاجتی و هماهنگی صورت گرفته با مدیران و معاونین دانشگاه‌های مختلف استان، در حال برنامه ریزی دقیق جهت تحول در شیوه تدریس هستیم.

وی افزود: همایش راهبردی، آموزشی و هم اندیشی با اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با موضوعات نظامی، سیاسی و اقتصادی در چند نوبت و در مناطق مختلف استان در دستور کار است تا بتوانیم ارتباط بیشتر و بهتری با اساتید و مراکز مختلف دانشگاهی استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها