وصیت‌نامه شهید «حمید ترابی»:

امپریالیسم آمریکا نابودی خود را در دست ایران می‌بیند

شهید والامقام «حمید ترابی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: امپریالیسم آمریکا نابودی خود را بدست ایران می‌بیند. وظیفه ما در این برهه از تاریخ سرنوشت‌ساز خون دادن در راه پیروزی اسلام بر کفار و پیروی از خط امام و صدور انقلاب به کشور‌های تحت استعمار ابرقدرت‌ها است.
کد خبر: ۶۶۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ - 19April 2024

مروری بر وصیت‌نامه شهید «حمید ترابی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، شهید «حمید ترابی» هجدهم اسفند ۱۳۴۳ در شهرستان لنگرود دیده به جهان گشود؛ پدرش حبیب‌الله کشاورزی می‌کرد و مادرش صغرا نام داشت؛ دانش‌آموز دوم متوسطه در رشته اقتصاد بود.

وی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پنجم فروردین ۱۳۶۱، در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید «حمید ترابی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله اشهد ان محمداً رسول الله 
الله اکبرالله اکبر 

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون 

انقلاب اسلامی ایران نشان داد که انقلابی پایدار پیروز می‌تواند باشد که در راه خدا انجام گیرد و تمام مسائل در این رابطه حل گردد و نشان داد که این تنها مکتب اسلام است که می‌تواند جوابگوی تمام نیاز‌های انسان باشد.

 انشاء الله تعالی همانطوری که آرزوی همه ماست این انقلاب را به رهبری امام عزیز انقلاب بقیه الله الاعظم امام مهدی (عج) پیوند خواهیم زد که انقلاب جهانی اسلامی می‌باشد؛ درود بر خطی که از سرچشمه جوشان اسلام و الله اکبر سرچشمه می‌گیرد.

خط امام خطی که مبارزه با هر چه مشرک را در انحصار خود دارد و خطی که به اثبات رسیده که تنها امید مستضعفین جهان و حرکت‌های اسلامی است و تنها این خط است که می‌تواند قدس این قلب محرومان را در این جهت هدایت نماید؛ و شهادت شربتی است که هر کس توان آنرا ندارد که بنوشد مگر خود را از تمام قید و بند ظاهری اعم از مال و جان خود گذشته و در راه حق علیه باطل فدا کند بله این راه راه سعادت و راه پیروزی است بقول شهید دکتر علی شریعتی اگر می‌توانی بمیران و اگر نمیتوانی بمیر از خدای رب العالمین طلب کردم که زمانی لیاقت شهید شدن را نداشتم شهید نشوم و زمانی که فیض آنرا داشتم مرا شهید کند این را میدانم که آخرین لحظه خوشیم در این دنیا همان لحظات آخری است که چشمانم بسته می‌شود.

هموطنان مبارز و انقلابیم ولایت فقیه استمرار راه انبیاء است؛ پس ولایت فقیه را باید سالم نگه داریم و ناگفته نماند که جوانی یک جان را نیز سلامت نگه داشت و آن یاران باوفای امام هستند و گوش به توطئه‌های مشرکین و منافقین ندهید و یاران امام را که در خط امام نیز می‌باشند با همه وجود و قدرت حمایت کنید که وظیفه شرعی نیز می‌باشد.

امپریالیسم آمریکا نابودی خود را بدست ایران می‌بیند توسط مزدور حلقه بگوش صدام خیال خام خود می‌خواهد جمهوری اسلامی را از بین ببرد؛ آمریکا و عراق و کشور‌های مرتجع شرق و غرب از صدور انقلاب می‌ترسند وظیفه ما در این برهه از تاریخ سرنوشت‌ساز خون دادن در راه پیروزی اسلام بر کفار و پیروی از خط امام و صدور انقلاب به کشور‌های تحت استعمار ابرقدرت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها