با محوریت بزرگداشت سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت؛

یادواره شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) در پادگان دوکوهه برگزار شد+ تصاویر

یادواره شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) با محوریت بزرگداشت شهید حاج «محمدابراهیم همت»، با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، فرماندهان و رزمندگان این لشکر در پادگان دوکوهه برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ - 18April 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یادواره شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) با محوریت بزرگداشت شهید حاج «محمدابراهیم همت»، امشب (پنج‌شنبه) با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «اسماعیل کوثری» فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس، سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سابق سپاه محمدرسول‌الله (ص)، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان سپاه محمدرسول‌الله (ص) در پادگان دوکوهه برگزار شد.

یادواره فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) برگزار شد+ تصاویر

حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم علیزاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ در این مراسم، با اشاره به برگزاری اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت»، اظهار داشت: بیش از سه هزار نفر از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس دلتنگی خود را در محضر شهدا آرامش می‌بخشند.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: جاماندگان دوران خون و آتش و بازماندگان از قافله عشق که شاهد آسمانی شدن هم‌رزمان خود بودند، به نیابت از همه رزمندگان استان تهران و همه رزمندگان لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) و لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) به اینجا آمده‌اند تا عهد و میثاق جانانه‌ای با شهدا داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله (ص) گفت: ۴۵ سال است که با وجود همه فتنه‌ها و مشکلاتی که دشمنان به‌وجود آورده‌اند، حماسه‌ها و ایثارها نخل سر به آسمان کشیده انقلاب اسلامی ایران را برافراشته نگه داشته است.

یادواره شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) در پادگان دوکوهه برگزار شد+ تصاویر

وی ادامه داد: جنگ ویرانی و خرابی و کشتار به بار می‌آورد؛ اما هنر مردان دوران حماسه و خون این بوده است که از این جنگ، دفاع مقدس ساختند که این موضوع درس بزرگی برای همه کسانی است که تحت ظلم و ستم قرار دارند.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: انتقام هم شاید موضوع خوبی نباشد؛ اما وقتی دشمن حریم نمی‌شناسد، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، رژیم صهیونیستی باید تنبیه می‌شد؛ لذا شاگردان مکتب امامت نگذاشتند سخنان ایشان بر زمین بماند و چنان سیلی بر صورت بر صورت اسرائیل غاصب نواختند که ان‌شاءالله برای همیشه درس عبرتی برای فرعونیان و یزیدیان زمانه باشد.

یادواره شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) در پادگان دوکوهه برگزار شد+ تصاویر

وی خاطرنشان کرد: در این ۴۵ سال هرجا منویات امامین انقلاب را مورد توجه قرار دادیم، موفق شدیم؛ اما در هر عرصه‌ای که فرمان رهبری را لبیک نگفتیم شکست خوردیم.

خاطرنشان می‌شود؛ این مراسم با سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس همراه بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها