فرمانده سپاه قدس گیلان:

فراهم‌سازی بستر مشارکت مردم در همه عرصه‌ها رمز عبور از مشکلات است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «دامغانی» با بیان اینکه با اعتماد به جوانان و فراهم‌سازی بستر مشارکت حداکثری مردم می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم گفت: در تمامی عرصه‌ها به خصوص دوران دفاع مقدس این نکنه مهم را تجربه کردیم.
کد خبر: ۶۶۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶ - 17April 2024

فراهم‌سازی بستر مشارکت مردم در همه عرصه‌ها رمز عبور از مشکلات استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از رشت، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز، ۲۹ فروردین ماه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که به میزبانی استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره مدرسه عشق به استان گیلان باتوجه به ظرفیت ویژه این استان واگذار شد.

وی تصریح کرد: جشنواره امسال منحصر به فرد بود چراکه این جشنواره فاخر هنری کاملا مردمی برگزار شد و با ارسال بیش از ۷۵ هزار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق، رکورد بی‌سابقه در تاریخ جشنواره‌های فرهنگی‌و هنری کشور به ثبت رسید.

سردار دامغانی با بیان اینکه این جشنواره در سطح کاملا حرفه‌ای به پایان رسید، تاکید کرد: سطح جشنواره کاملا حرفه بود و از محله به محله کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ویژگی دوم هفتمین جشنواره مدرسه عشق را حضور جوانان در بدنه دبیرخانه و کادر اجرایی جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: تمام کسانی که در دبیرخانه و کمیته اجرایی جشنواره کار را پیگیری کردند جوانان دهه هشتادی بودند و جوانان بسیجی استان گیلان در عین جوانی همانند افراد حرفه‌ای توانستند میزبان خوبی از میهمانان کشوری باشند.

وی به دست آورد‌های معنوی این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره ایمان ما به نگاه امامین انقلاب که بر گرفته از  اسلام ناب محمدی است، مستحکم‌تر شد و نشان داده شد که با مشارکت حداکثری مردم در هر عرصه‌های شاهد جهش کار‌ها خواهیم بود.

سردار دامغانی با بیان اینکه معتقدم با اعتماد به جوانان و فراهم‌سازی بستر مشارکت حداکثری مردم می‌توانیم از همه مشکلات کشور عبور کنیم، تاکید کرد: جان کلام رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکیه بر جوانان بود و در تمامی عرصه‌ها به خصوص دفاع مقدس این نکنه مهم را تجربه کردیم و باید بدانیم اگر مشارکت حداکثری رقم خورد حاصل کار جوانان بود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها