جانباز «کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

سلمان کلیوند عباسی از جانبازان شهرستان اهواز پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.
کد خبر: ۶۶۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ - 17April 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلمان کلیوند» عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید فردا (پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ساعت ۹ صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کوی سعدی خیابان شیراز شرقی مجتمع پارس تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده خواهد شد.

جانباز «کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شهادت این جانباز عزیز را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور استان خوزستان، خانواده فداکارش، عموم هم‌رزمان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان مسألت کرد.

جانباز شهید سلمان کلیوند عباسی در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر از ناحیه قطع پای راست و آسیب دست راست و تخلیه کلیه چپ مجروح شد و در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها