نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نباید عرصه برای دشمنان باز گذاشته شود

حجت الاسلام والمسلمین «نکونام» گفت: نباید عرصه برای دشمنان باز گذاشته شود تا آن‌ها به این هدف خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۶۶۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 17April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم تشییع حاج محمد کیانی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: همه کسانی که امروز در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام حضور دارند قدردان مجاهدت‌های او هستند.

وی با تاکید بر اینکه انسان‌ها نباید درگیر مسائل مادی و دنیوی شوند، افزود: انسان باید در تمامی لحظات زندگی خود و در هر مکانی که حضور دارد به یاد مرگ باشد و از فکر آخرت غافل نشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فضیلت‌های اخلاقی شهید کیانی، ادامه داد: این فرمانده دلیر دوران دفاع مقدس فردی نیکوکار، مجاهد و مومن بود که در سرتاسر زندگی خود را وقف کمک‌رسانی به محرومان کرد، این جانباز گرانقدر پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز با انجام کار‌های خیر به جهاد در راه خداوند متعال مشغول بود.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم همانند جانباز سرافراز محمد کیانی زندگی سالمی داشته باشیم و در تمامی اموری که به آن‌ها مشغول هستیم رضای خدا را درنظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت جهادتبیین، اضافه کرد: حاج محمد کیانی با روایت‎‌گری دوران دفاع مقدس یکی از جهادگران عرصه تبیین بود، ایشان تمامی تلاش خود را به کار گرفته بود تا نسل جوان را با رشادت‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی آشنا کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش است که روایت‌های دوران دفاع مقدس را برعکس جلوه دهد و رشادت‌های رزمندگان را کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: نباید عرصه برای دشمنان باز گذاشته شود تا آن‌ها به این هدف خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها