کارشناس مسائل فلسطین:

تشکیل رژیم صهیونسیتی و تخریب بقیع برنامه استعماری انگلیس بود

حجت‌الاسلام «موسوی» با اشاره به پیشینه تشکیل رژیم صهیونسیتی و تخریب بقیع، گفت: تشکیل رژیم صهیونسیتی و تخریب بقیع برنامه استعماری انگلیس بود که با هدف ضربه به اسلام راستین انجام شد.
کد خبر: ۶۶۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 17April 2024

تشکیل رژیم صهیونسیتی و تخریب بقیع برنامه استعماری انگلیس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان؛ حجت‌الاسلام «محمد رسول موسوی» پژوهشگر مسائل فلسطین امروز (چهارشنبه) در دانشکده علوم قرآنی اصفهان در مراسمی که به مناسبت عملیات موفق «وعده صادق» و سالروز تخریب بقیع برگزار شد، اظهار داشت: تحریف ادیان الهی، نفوذ برای جلوگیری از رشد و گسترش فرهنگ دینی، ترویج فساد و خشونت از جمله ویژگیهای تفکر الحادی بنی اسراییل است.

وی با اشاره به تشکیل فرقه‌های بهاییت در شیعه و وهابیت در بین اهل سنت، اضافه کرد: تشکیل و حمایت این فرقه‌ها از سوی دولت انگلیس از جمله برنامه‌های دشمنان اسلام برای انحراف در اسلام و تضعیف قدرت شیعه است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به همزمانی تخریب بقیع و تاجگذاری رضا خان در ایران اسلامی، افزود: اسناد تاریخ گواه این مدعا است که پشت صحنه این دو حادثه تاسف‌بار تاریخی انگلیس است. تشکیل رژیم صهیونسیتی بعد از جنگ جهانی دوم نیز محصول همین تفکر پلید است که تلاش کرد با کاشتن این شجره خبیثه در جهان اسلام، مانع رشد و اعتلای جهان اسلام و همچنین تحقق بیشتر اهداف استعماری در چپاول امت اسلامی شود.

وی به آغاز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: طلیعه انقلاب اسلامی در گام نخست روحیه جهادی را در فلسطینیان زنده کرد تاجایی که امروز شاهد عملیات‌های بزرگ علیه رژیم صهیونسیتی هستیم.

موسوی گفت: امروز موشک‌های ایران اسلامی در عملیات موفق «وعده صادق» زمین لرزه بزرگی بر اندام استکبار و رژیم صهیونسیتی انداخته است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ترمیم ناپذیری شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، گفت: در روایات اسلامی به زمینه‌سازی ظهور از طریق آزادسازی قدس اشاره شده است و اتفاقات امروز نویدی بر این مطلب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار