۱۵ میلیارد تومان زکات فطره توسط فارسی‌ها پرداخت شد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان زکوات فطره و کفارات در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 17April 2024

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات فطره توسط فارسی‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «یوسف علوی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیر خانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است. 

وی با بیان اینکه تمام زکوات جمع آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع آوری شده به حساب خانوار‌های نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع آوری شده توسط شورای زکات استان گفت: تاکنون در استان ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های ططح استان (نانینو) جمع آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان ولریز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار